VM i fotball i HD "gratis" i bakkenettet:-) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    Det er egen inngang for DTT antenne(tuner) men om det er mulig å søke kanaler på DTT tuneren er jeg usikker på. Uansett krever det en egen DTT antenne siden DTT signalene ikke ligger i kabelnettet og kun NRK vil fungere.
    https://kabel.canaldigital.no/upload...HDPVR_2010.pdf
    Jeg kan søke etter DTT kanaler tror jeg. Jeg kan søke etter Kab1, kab2 og DTT under søke valg!! Kan du linke til en DTT antenne i butikk jeg kunne kjøpt i så fall, eller koster dem masse masse?

Newcomer superman sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den gamle SD PVR en til CD tar ikke bakkenettet (Støtter ikke MPG4), HD-PVR støtter ukodede i bakkenettet.

Du kan ta "hva som helst av antenne" sjekk biltema og Clas. Har en liten utendørs "digital antenne", som gir elendig signal, med fri sikt til Tryvann. (Bor i Bærum). Hadde gått for en stor gammeldags UHF antenne hvis jeg skulle valgt på nytt.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av superman
    Den gamle SD PVR en til CD tar ikke bakkenettet (Støtter ikke MPG4), HD-PVR støtter ukodede i bakkenettet.

Du kan ta "hva som helst av antenne" sjekk biltema og Clas. Har en liten utendørs "digital antenne", som gir elendig signal, med fri sikt til Tryvann. (Bor i Bærum). Hadde gått for en stor gammeldags UHF antenne hvis jeg skulle valgt på nytt.
    En sånn utendørs antenne må ha strøm for å fungere...enten fra en separat strømforsyning( som fulgte med?)(har satt opp en sånn for en kameratm som bor i Bærum=flott signal) eller fra en tunerboks godkjent av RiksTV....
    Tror ikke UHF hadde fått inn alle muxer...dvs alle kanalene....
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen84
    Jeg kan søke etter DTT kanaler tror jeg. Jeg kan søke etter Kab1, kab2 og DTT under søke valg!! Kan du linke til en DTT antenne i butikk jeg kunne kjøpt i så fall, eller koster dem masse masse?
    Husk at du ikke vil få inn noen andre kanaler enn NRK på DTT. Disse har du allerede på HDPVR'n gjennom kabelnettet.

Den eneste fordelen er muligens at du kan ta opp fra NRK DTT + kabeltv og se kabeltv samtidig.

Er det fortsatt interessant ? TVECO har slike antenner men du får sikkert tak i slike andre steder også. BILDE HIA3310R

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det er egentlig ikke det!! Trodde det lå noen andre ukodede kanaler der jeg!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen84
    Nei, det er egentlig ikke det!! Trodde det lå noen andre ukodede kanaler der jeg!!
    Bor du i næreheten av Sverige, kan du ta inn ca. 6 kanaler gratis og ukodet.

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av technofranki
    Bor du i næreheten av Sverige, kan du ta inn ca. 6 kanaler gratis og ukodet.
    Ja, ok.. nei.. regner ikke med at 15 mil unna grensa er nære!?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •