svakt signal, tips?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

svakt signal, tips?

Hei :-D

Jeg har netopp fått meg GET HD PVR, har et lite problem da, kvaliteten via antenne ledningen er ikke helt perfekt, eller bra nokk. Når jeg ser på tv så er det helt perfekt bilde, men "lagger" her og der. jeg har en veldig lang ledning, men tror ikke det skal være problemet i og med at det har funket strålende før, den lange ledningen strekker seg fra gangen opp til rommet og er veldig tykk, jeg har kuttet den av og satt på en sånn dings som fikser anntenne spissen. også har jeg videre en liten ledning som gjør den akkurat lang nokk til å rekke til Tv'n, også går den selvfølgelig inn i get boksen min.

Har strammet veldig godt med skruer og har sett at det har hjulpet veldig på analoge tv sendinger uten get boks, noen som har et par tips på lur så jeg kan få god nokk kvalitet til å se på get boksen min?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke enig i din antagelse om at problemet ikke skyldes antenneledningen. Du skriver at du har kuttet av antennelednignen. Og jeg antar dermed at den ikke er plugget på ny med sjikkelig værktøy. Da har du brutt skjærmingen i ledningen, og du vil risikere at det kommer forstyrrende signaler til som kan føre til hakking i lyd og bilde. Jeg anbefaler at du kontakter get for og få en passe lang kabel med ferdigmonterte plugger i begge ender. Eventuelt en teknikker som kan hjelpe deg med installasjon av antenneuttak der det måtte passe.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikset det selv nå