Riks TV på Canal Digital Tuner?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Riks TV på Canal Digital Tuner?

Jeg har Canal Digitals HD PVR. Den har inngang for Digitalt Bakkenett. Da jeg skal flytte til et sted hvor Riks TV er eneste mulighet lurer jeg på om min Canal Digital tuner vil funke med Riks TV? Og hvis den ikke funker er det noe jeg kan oppdatere av firmware/software for å fa den til funke med Riks TV.

På forhånd takk!

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av yarra123
    Jeg har Canal Digitals HD PVR. Den har inngang for Digitalt Bakkenett. Da jeg skal flytte til et sted hvor Riks TV er eneste mulighet lurer jeg på om min Canal Digital tuner vil funke med Riks TV? Og hvis den ikke funker er det noe jeg kan oppdatere av firmware/software for å fa den til funke med Riks TV.

På forhånd takk!
    Det vil den dessverre ikke...men den vil gi deg de 3 NRK kanalene gratis og NRK 1 i HD....vil du ha mer så må du kjøpe deg en godkjent RiksTv boks eller bruke Tv'en din med en CAM hvis den har en digital tuner innebygget som er RIKSTV godkjent dvs MPEG 4...
    Så den kan brukes hvis du skal ha TV i flere rom....f. eks...
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva om man fabrikkresetter Canal Digital boksen? Det er en Sagemboks som Riks TV selger maken til.

Om man resetter, og så kobler til Riks TV så vil den fortsatt bare ta gratiskanalene?

Jeg vet heller ikke hvordan jeg fabrikkresetter, men leste i annen tråd at det var mulig å gjøre dette.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av yarra123
    Hva om man fabrikkresetter Canal Digital boksen? Det er en Sagemboks som Riks TV selger maken til.

Om man resetter, og så kobler til Riks TV så vil den fortsatt bare ta gratiskanalene?

Jeg vet heller ikke hvordan jeg fabrikkresetter, men leste i annen tråd at det var mulig å gjøre dette.
    Mulig det...du finner vel noe i menyen...eller sjekk her inne på andre tråder...
    eller ring til RiksTV....
    selv om boksene ser rimelig like ut, så er nok innmaten forskjellig....
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •