Nye kanaler hos Canal Digital

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye kanaler hos Canal Digital

Jeg fant dette på twitter: http://twitter.com/CanalDigitalAS

Da spørs det om vi kabel tv seere får dette da, ettersom vi ikke har fått Espn America HD og TV2 HD.

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runero7@online.no
    Jeg fant dette på twitter: http://twitter.com/CanalDigitalAS

Da spørs det om vi kabel tv seere får dette da, ettersom vi ikke har fått Espn America HD og TV2 HD.
    Canal Digital er alltid trege med og få ut kanalene på kabelnettet.

Fransk dritt klarer jeg meg godt uten, men ESPN HD og TV2 HD vil jeg ha nå med en gang :evil:

Har flere ganger vært i kontakt med kundeservice angående dette, men får selvfølgelig bare svada svar :roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Canal Digital er alltid trege med og få ut kanalene på kabelnettet.

Fransk dritt klarer jeg meg godt uten, men ESPN HD og TV2 HD vil jeg ha nå med en gang :evil:

Har flere ganger vært i kontakt med kundeservice angående dette, men får selvfølgelig bare svada svar :roll:

Fordi om det ikke er et svar du leter etter trenger ikke svaret være svada? Tv2 HD kommer sikkert innen Tour de France og det er det som teller spørr du meg

Har hørt mange historier fra kundeservice andre steder og fra CD sin. Om man ikke får det svaret man forventer så er kundeservice dritt. Om man får det akuratt som man vil så er det kjempeservice. Er en grunn til at man får det svaret man får og de som gir svare vet somregel hva de snakker om. Det er iallefall det jeg får intrykk av når jeg ringer min internett leverandør, Telenor

Så dette var en liten moral preken fra en dreven kundeservice mann

God Påske allesammen Håper det blir mye bra på TV=)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av larsja
    Fordi om det ikke er et svar du leter etter trenger ikke svaret være svada? Tv2 HD kommer sikkert innen Tour de France og det er det som teller spørr du meg

Har hørt mange historier fra kundeservice andre steder og fra CD sin. Om man ikke får det svaret man forventer så er kundeservice dritt. Om man får det akuratt som man vil så er det kjempeservice. Er en grunn til at man får det svaret man får og de som gir svare vet somregel hva de snakker om. Det er iallefall det jeg får intrykk av når jeg ringer min internett leverandør, Telenor

Så dette var en liten moral preken fra en dreven kundeservice mann

God Påske allesammen Håper det blir mye bra på TV=)
    Jo, jeg mener det er svada fra Canal Digital, for jeg regner med at kundeservice snakker på vegne av Canal Digital ;-)

Jeg spurte:

Hva tid får vi kabelkunder også tilgang til TV2 HD? Tippeligaen starter faktisk til helgen. Vi venter også utålmodig på ESPN HD, skal vi vente til hele NHL sluttspillet er over eller?

Dette var det siste svaret jeg fikk:

Sv: Web-skjema henvendelse [Kanal og pakkeendringer]
    Hei

Tv2 HD vil komme på kabel segmentet fortløpende, men vi har ikke fått noen konkret dato på dette enda.

Det er foreløpig ikke bestemt om ESPN HD vil bli en del av kanal tilbudet på kabel-tv. Informasjon vil komme fortløpende på våre nett sider.

Hvis CD nå har fått en avtale med TV2, hvorfor skal det være så vanskelig og legge ut TV2 HD på kabelnettet, med dagens teknologi er det gjort på et blunk, verre er det ikke.

Hva gjelder ESPN HD så fikk jeg tidligere et svar som gikk på ”vi skal først se om der er interesse for kanalen” selvfølgelig er der interesse, ESPN HD viser for tiden sluttspillet i NHL, dessuten viser ESPN HD en masse god motorsport, selvfølgelig er der interesse, ikke bare blant parabolfolka.

Du snakker om at det er Tour de France som gjelder, kanskje for deg, men resten av oss vil ha fotball hovedkampen på søndagen i HD, før serien er halvspilt :-D

PS. Moralpreken kan du spare oss for

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    ESPN HD viser for tiden sluttspillet i NHL
    Her driver du med litt svadaprat også.. Sluttspillet i NHL har ikke begynt enda... Det er enda 6-7 kamper igjen av grunnspillet for de fleste lagene..
    Men NHL i HD ser meget bra ut ;-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Her driver du med litt svadaprat også.. Sluttspillet i NHL har ikke begynt enda... Det er enda 6-7 kamper igjen av grunnspillet for de fleste lagene..
    Men NHL i HD ser meget bra ut ;-)
    Du har rett i at play off har ikke begynt ennå, men min erfaring med Canal Digital gjør at jeg er helt sikker på at vi kabelabonnenter får ikke ESPN HD før det hele er over, hvis vi får kanalen i det hele tatt da.

Jeg er også rimelig sikker på at eliteserien er minst halvspilt før CD får fingen ut hva gjelder TV2 HD :roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er Canal Digital som har avtale om TV2 HD. Canal Digital kabelTV har ikke avtale på distribusjon av TV2 HD. Alle slike avtaler finnes på nett om man leter litt, men er iallefall en fordel å lese får man snakker.

Canal Digital = parabol

Canal digital kabelTV = kabel

Dette er ialelfall slik jeg har forstått det. Å det virker litt logisk også når man tenker på tilgjengelige kanaler og at det er ganske store forskjeller på måten tv distribueres.

U see rollegutten? :P

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av larsja
    Det er Canal Digital som har avtale om TV2 HD. Canal Digital kabelTV har ikke avtale på distribusjon av TV2 HD. Alle slike avtaler finnes på nett om man leter litt, men er iallefall en fordel å lese får man snakker. :P
    Hvor på nettet finner jeg slike avtaler? Please, gi meg en link, så jeg kan lese før jeg snakker

Til info, så har jeg lette, med null resultat, jeg har som sagt vært i kontakt med kundeservice flere ganger og fått utilfredsstillende svar tilbake, det forholder jeg meg til :wink:

U see larsjagutten?

PS. Av og til lurer jeg på om der er kommunikasjon mellom kundeservice – tech support – ledelsen i CD?

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil også ha TV2 HD på CD kabel. Må ringe dem bare påsken er over.. Alle med kabel må ringe å mase=)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Enda en HD kanal for de som har parabol

I følge Canal Digitals twitter kommer MTVN HD og dette er kun for de som har parabol.
    Nå har de 3 HD kanaler som ikke vi kabeltv kunder har.
    Det er Nat Geo Wild HD, ESPN HD og den siste MTVN HD.
    :evil: :evil: :evil:
    http://twitter.com/CanalDigitalAS

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •