component utgang på altiboxdekoder

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

component utgang på altiboxdekoder

Hei , de holder på og legge inn fiber rundt her i boliglaget jeg bor for tiden, var hos meg her om dagen og jeg fikk utlvert hjemmesentral og dekoderene jeg skal bruke men ser i brukerannvisningen att component utgangen på dekoderen ikke er i bruk , noen som vet hvorfor de ikke er i bruk ? da dette er dumt for hadde tenkt og bruke denne mot min prosjektor !

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står det virkelig inngang i bruksanvisningen? En dekoder har bare video utganger. Det er TV / projektor / skjerm som har inngang.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Component utgangen på min Motorola 1910 fra Alitbox fungere i alle fall. Har nettop vært å sjekket da den ikke er mye i bruk lenger. Sitter tilkoblet en HD opptaker men Altibox sin løsning er så mye enklere at den ikke er i bruk lenger - desverre..
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gthansen
    Hei , de holder på og legge inn fiber rundt her i boliglaget jeg bor for tiden, var hos meg her om dagen og jeg fikk utlvert hjemmesentral og dekoderene jeg skal bruke men ser i brukerannvisningen att component utgangen på dekoderen ikke er i bruk , noen som vet hvorfor de ikke er i bruk ? da dette er dumt for hadde tenkt og bruke denne mot min prosjektor !
    Jeg tipper den er sperret for og blidgjøre hollywood. Det er ganske enkelt tetting av "the analog loop hole". For at ikke leiefilmer foreksempel skal kunne tas opp i HD (uten og bryte en kopisperre)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp - denne utgangen ble deaktivert i en firmwareoppdatering for en tid tilbake. Nettopp for å lage en slags kopisperre.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Twisty
    Jepp - denne utgangen ble deaktivert i en firmwareoppdatering for en tid tilbake. Nettopp for å lage en slags kopisperre.
    Jeg har en 1910 boks og bruker component fra denne mot en eldre 32" LCD skjerm (har DVI + comp, ikke HDMI). Og her fungerer i alle fall component enda. Kjører 720p ut fra disse mot tv.

/Øystein

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hermansen
    Jeg har en 1910 boks og bruker component fra denne mot en eldre 32" LCD skjerm (har DVI + comp, ikke HDMI). Og her fungerer i alle fall component enda. Kjører 720p ut fra disse mot tv.

/Øystein
    Prøv å lei en film på denne boksen

mvh
    Moella

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •