Bytte fra parabol til Fiber(Altibox)???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bytte fra parabol til Fiber(Altibox)???

Sitter i dag med Canal digital på parabol.
    Har også omsider fått innstallert fiber(EB) i huset. Har foreløpig kun bestilt internett og telefon fra EB, men har jo selvfølgelig også vurdert TV(Altibox).

Er fryktelig usikker, da jeg er veldig fornøyd med Canal Digital og PVR boksen deres.

Er det forskjeller på lyd/bildekvalitet?
    Brukervennlighet?
    Andre fordeler/ulemper?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ville faktisk ha beholdt Canal Digital

Du får mange fordeler med Altibox TV faktisk. Filmleie og mange interaktive tjenester (akvarium og peiskos om dette er av interesse - hehe). MEN, jeg personlig synes at bildekvaliteten er noe dårligere. Er faktisk flere som har sagt. (har ikke Altibox selv, men har vært hos noen som har det) I tillegg så må du betale for HD-kanaler hos Altibox, noe du får med gratis hos Canal Digital. Og HD er det vel ingen tvil om er MYE bedre enn vanlig, eller hur? Du kan jo høre med Altibox om du får prøve deres TV-tilbud i noen uker da kanskje?

Jeg heller over på Canal Digital. Og hvorfor bytte når man allerede er fornøyd?

A.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og hvorfor bytte når man allerede er fornøyd?

A.[/QUOTE]

Nei, det var det da:-)

Bytte var vel for at fiberen nå er lagt inn i huset, og at det kunne vært enkelt og greit med "alt" fra en leverandør. Pluss at jeg kan oppgradere fra !0/10mb til 30/30mb linje for en femtilapp ekstra i mnd. dersom jeg bestiller internettlinje,tlf og TV.

Men sitter selv også med følelsen av at bildekvaliteten er et lite hakk under parabol. Og skal man ha filmkanaler og HD kanaler er det ikke noe å hente på pris heller:-(

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •