Epson TW3000 -lilla stripe nederst i bildet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Epson TW3000 -lilla stripe nederst i bildet

Jeg har en TW3000, i går oppdaget jeg at det er en lillafarget stripe nederst til høyre i bildet som går ca til midten av lerretet, den blir gradvis svakere til den når midten. lerretet er 92" stripen er ca 1 - 2 cm bred. Noen som har en anelse om hva dette kan være? Er det ett LCD panel som har begynt å bli dårlig? Litt rart for projektoren har ikke gått mer enn 500 timer. Bør jeg kontakte Epson og benytte garantien for å få en ny?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ohkaasa
    Jeg har en TW3000, i går oppdaget jeg at det er en lillafarget stripe nederst til høyre i bildet som går ca til midten av lerretet, den blir gradvis svakere til den når midten. lerretet er 92" stripen er ca 1 - 2 cm bred. Noen som har en anelse om hva dette kan være? Er det ett LCD panel som har begynt å bli dårlig? Litt rart for projektoren har ikke gått mer enn 500 timer. Bør jeg kontakte Epson og benytte garantien for å få en ny?

Her er en pixellinje som er blitt defekt. (vedlig typisk om linjen ender i senter på bildet)
    Dette er noe garantien dekker. Skjer det etter at garantien er utgått er det veldig dyrt! (må skifte et eller flere LCD panel)

Active Kvindølen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått samme problem på samme projektor. Begynte med den halve linjen som manglet,og nå har de nederste linjene fått et kraftig rød rosa skjær i seg,ca et par centimenter av lerretet.Er jo kun synelig de gangene jeg ser film i 16/9 format så har mest lyst til å vente med å sende den inn til litt utpå våren.Har ikke lyst til å være uten nå.
    Er enda over 2 år igjen på garantien så det burde vel ikke være noe problem.

Newcomer balsam sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsøk i første omgang og bytte HDMI kabel om du har kabel-lengde på over 10m. Prøv gjerne Supra sin HDMI kabel, det hjalp for meg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •