PS3 og BENQ W9000 "unsupported"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 og BENQ W9000 "unsupported"

Hei!

Problem enkelt forklart:

Får bilde fra min nyinnkjøpte PS3 på min HDTV, men ikke på min BENQ W9000.

- Har hatt 2 forskjellige PS3 koblet til projektoren før uten problemer. (De var av den gamle typen, denne er SLIM)

- Har konfigurert PS3'en til å sende signal ut via HDMI

- Har prøvd 4 forskjellige HMDI-kabler både via reciever (NAD T755) og direkte til projektor.

- Har prøvd å resette PS3'en.

Til vanlig når Projektoren søker etter signal fra HDMI-inngangen, viser den nede i hjørnet: "HDMI(Searching...)"
    Når jeg kobler til min PS3, viser den: "HDMI(Unsupported)"

Så derfor antar jeg at grunnen til at jeg ikke får bilde fra PS3'en har noe å gjøre med en innstilling på projektoren. Ha prøvd forskjellige ting uten hell. Forslag?

På forhånd takk for hjelpen.

-Lars R

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Om det er nokon trøyst, så hadde eg eit liknande problem med min ny innkjøpte PS3 slim, med 3.15 software mot min projektor, Sanyo PLV-Z700.
    Den gav bilete over HDMI, men kom ikkje opp i 1080p på spel. Kom berre snø eller no signal. Fungerte opp til 1080i. Dog den fungerte på 1080p når eg køyrte 1080p/24 frå bluray. (Mine HDMI kablar er Biltema typen.)
    Uannsett, enden på visa var at det fungerte når eg køyrte signalet gjennom forsterkaren, ein Onkyo TX-SR507.
    Mogleg PS3 slim har issues mot projektorarar? PS3 og Onkyo'en opererte med ulike H-sync frekvens om det kan ha noko å seie....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •