Epson Emp-30 VS PT-AE500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Epson Emp-30 VS PT-AE500

Heisann, håper noen av dere dyktige mennesker på forumet kan fortelle meg følgende:

hvor mye bedre er AE500 enn EMP-30?

Dere kjenner sikkert alle speccen til AE500 men kanskje ikke til EMP-30, så her er link: http://www.epson.dk/products/imaging...emp30/spec.htm

Grunnen til at jeg lurer er at jeg har en EMP-30 og vurderer å kjøpe en ny, og lurer jo da på om en AE500 er verdt investeringen.

Takker for svar )

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sett EMP-30 live, men kun AE500. På ren sammenligning av spesifikasjonene banker AE500 EMP-30 på lyd, kontrast og oppløsning.

Hvorvidt det er verdt byttet kommer jo helt ann på hva du priser det til. Men sjekk om en AE500 passer inn i din egen hjemmekino før du slår til. Tenker på at bildet projiseres over og under linsen på AE500, noe som krever at du må plassere den langt ned fra taket, eller ha lerret høyt oppe på veggen...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har heller ikke sett en EMP-30 (tror jeg... Eller kanskje på jobb?) Men som Tiger sier er det stor forskjell i spesifikasjonene til disse projektorene. Jeg kan si deg med en gang at AE500 tryller frem et bedre bilde enn EMP-30, men ikke om det er verdt et bytte for deg. Du har ikke mulighet til å få sett på Panasonic'en da?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •