matrix etterheng

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

matrix etterheng

hei, jeg vet ikke om dette er den riktige kategorien for dette spørsmålet så moderator får flytte hvis nødvendig.

det jeg har tenkt litt på er scena i matrix 2 hvor neo (reeves) slåss mot en horde av agent smiths etter han har snakket med the oracle på den lille benken.
    dette er etter at han har slåss mot japaneren som beskytter the oracle.
    vet dere sånn ca hvor jeg er i filmen nå? hvis ja, bra. hvis nei, les igjen :lol:

det jeg vil kommentere er spesielt den scena hvor neo snurrer rundt i 360 grader oppe i lufta med stokken svingende rundt seg.
    spesielt i denne scena opplever jeg at min lcd-pj er veldig klar, og at dataanimasjonen er svært så tydelig, faktisk mye tydeligere enn det jeg har sett på kino.
    var hos en kompis forleden og så den samme scena, men da på hans infocus x1 dlp pj. begge pj'ene er for øvrig 800x600 res.
    på denne pj'en var ikke dataanimasjonen på langt nær så tydelig og pj var ikke så nådeløs og ærlig som lcd-pj'en min var.

ligger det noe bak dette? er lcd bedre til å avdekke animasjoner eller er dette bare en snål oppfatning i mitt eget sinn? :shock:

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser nå at denne tråden skulle vært i digitale pj under 30k. sry :?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ligger det noe bak dette? er lcd bedre til å avdekke animasjoner eller er dette bare en snål oppfatning i mitt eget sinn?
    Tja... Jeg synes LCD projektorer er betydelig skarpere en sine konkurrenter med DLP brikke. Det er mulig det er noe av grunnen. Ellers er det jo av stor betydning hva utstyret deres er ellers...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •