mitsubishi hc-5500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

mitsubishi hc-5500

hei skal kjøpe projector, å lurer på om noen har erfaring med mitsubishi hc5500, å hvis noen har, så hadde jeg satt stor pris på litt info (erfaringsmessig), om du(dere er fornøyd eller ikke, kanskje litt utfyllende informasjon. holder på med hjemmekino i kjelleren, å det er på tide å finne projector

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei , MC 5500 er ikke bra nok til dedikert hjemmekino , den har for dårlig kontrast , har sett den på Soundgarden i tromsø , bor du i Tromsø ?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oljalyn
    hei skal kjøpe projector, å lurer på om noen har erfaring med mitsubishi hc5500, å hvis noen har, så hadde jeg satt stor pris på litt info (erfaringsmessig), om du(dere er fornøyd eller ikke, kanskje litt utfyllende informasjon. holder på med hjemmekino i kjelleren, å det er på tide å finne projector
    HC5500 er en helt kurant projektor, men den er nok litt forbigått hva ytelsene angår. Kan du fortelle litt mer om rommet, avstander etc. ?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av simrol
    Hei , MC 5500 er ikke bra nok til dedikert hjemmekino , den har for dårlig kontrast , har sett den på Soundgarden i tromsø , bor du i Tromsø ?
    Takk for svaret. Nei jeg bor i Ålesund.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    HC5500 er en helt kurant projektor, men den er nok litt forbigått hva ytelsene angår. Kan du fortelle litt mer om rommet, avstander etc. ?
    Jeg holder på og bygge Hjemmekino i kjelleren, og romstørrelse er 3,5m x 7.5m. Pluss en liten bar/kaffe plass på ca 3m x 2m.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oljalyn
    Jeg holder på og bygge Hjemmekino i kjelleren, og romstørrelse er 3,5m x 7.5m. Pluss en liten bar/kaffe plass på ca 3m x 2m.
    En HC5500 vil fungere helt fint i en dedikert hjemmekino, men jeg vil anbefale deg å kikke litt på andre projektorer i samme prisklasse, også.

Det beste du kan gjøre er nok å lage en tråd i prisjakt forumene hvor du lister opp litt kriterier og hvilket budsjett du har.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    En HC5500 vil fungere helt fint i en dedikert hjemmekino, men jeg vil anbefale deg å kikke litt på andre projektorer i samme prisklasse, også.

Det beste du kan gjøre er nok å lage en tråd i prisjakt forumene hvor du lister opp litt kriterier og hvilket budsjett du har.
    Som ny bruker må jeg få takke for god hjelp og rask respons.

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Er det noen som har denne i oppsettet sitt eller kjenner til den?
    Litt utfyllende info/erfaringer hadde jeg satt pris på

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spiff79
    Hei!

Er det noen som har denne i oppsettet sitt eller kjenner til den?
    Litt utfyllende info/erfaringer hadde jeg satt pris på
    Hadde forgjengeren HC5000 og nå har jeg HC 7000. Var knallfornøyd med HC5000 i sin tid. Men nå er den, og HC5000 relativt utdaterte vil jeg mene. Du bør i alle fall tenke godt igjennom hva du vil betale for en såpass "gammel" modell.

Når det er sagt, så har alle Mitsubishi LCD projoktorene hatt veldig skarphet i bildet. Det kommer lite støy fra de. Blant de stilleste på markedet. Var slik med HC5000 og HC 7000, vil tro 5500 som er midt i mellom også er slik. Service fra importør var god -den gangen jeg trengte det.

Så, det kommer ann på prisen du må betale, og hva du er vant til fra før. Har du ikke hatt projektor før, og føler du ikke må tømme lommeboka for den så får du nok en god bildeopplevelse. Jeg fikk fullstendig bakoversveis av HC5000 i sin til, og HC7000 gir meg fortsatt store smil når jeg ser film.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •