Hvilke kabler til Benq 6100

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilke kabler til Benq 6100

Hei...

Fikk i dag min nye BenQ 6100. Greia er at jeg ikke aner hvilke kabler som gir best bildekvalitet.

Slik jeg har hatt det før er at X-Box og DVD spiller går inn på reciever med S-Video og så fra reciever til pj med S-Video. Jeg fikk ikke til å bruke S-Video kabel på TV-Tuner signalene så der bruker jeg en gul composite direkte til pj.

Er det S-Video som er det beste eller bør jeg velge noe annet ?

Jeg har veldig lite peiling på hva som er lurt å bruke her så alle tips tas i mot med takk

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Hvilke kabler til Benq 6100

Sitat Opprinnelig postet av Belial667
    Hei...

Fikk i dag min nye BenQ 6100. Greia er at jeg ikke aner hvilke kabler som gir best bildekvalitet.

Slik jeg har hatt det før er at X-Box og DVD spiller går inn på reciever med S-Video og så fra reciever til pj med S-Video. Jeg fikk ikke til å bruke S-Video kabel på TV-Tuner signalene så der bruker jeg en gul composite direkte til pj.

Er det S-Video som er det beste eller bør jeg velge noe annet ?

Jeg har veldig lite peiling på hva som er lurt å bruke her så alle tips tas i mot med takk
    Heisann

Gratulerer med 6100 og velkommen i "klubben"
    Best bilde får du med komponent fra reciever til 6100'n. TV tueren gir sansynelig ikke RGB signaler ut slik at du må bruke kompositt (som hos meg). Se linken underst så får du mere opplysninger.

mvh
    Bidda

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk min 6200 idag å jeg kjører s-video fra tv-tuner. De aller fleste tv-tunere skal takle dette via scartutgangen (må ha overgang).
    Men da må du innom en meny på tuneren å switche over til s-video\rgb alt etter type.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •