Driftsstabilitet og prosjektører

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Driftsstabilitet og prosjektører

Jeg ville bare høre hva deres synspunkt er på driftsstabililtet og prosjektorer. Er de mer eller mindre stabile enn TV'er?

Min egen erfaring nå når min andre prosjektør er inne på verksted for andre gang dette året begynner å bli noe frynsete. Jeg vil si at jeg bruker den ikke spesielt mye og den henger fastmontert i taket. Jeg har til og med husket å støvsuge filteret et par ganger. Min prosjektør er 1,5 år gammel så jeg får fremdeles reparert den på garantien men må betale frakt den ene veien for å få sendt prosjektøren til reparasjonsverkstedet.

Jeg ville som sagt bare høre med dere hva deres erfaringer med prosjektorer er. Denne tråden trenger ikke å bli noen uthenging av enkelte merker men mer en generell tråd for brukererfaringer angående stabiliteten til prosjektorer.

Må også nevnes at siden prosjektoren må sendes med Posten ol. så er ventetiden laaang før en får se prosjektoren igjen.

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget god, generelt like bra som TVer.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2 projektorer, ingen problemer så langt...bank i bordet.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt 4 projer siden midt på 90 tallet. Én av disse returnerte jeg pga vertical banding. Ellers har jeg ikke hatt noen problemer. Jeg har hatt to LCD- og to DLP-projer.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt fire projectorer, alle DLP, alle BenQ...

Kan ikke si meg enig i "like bra som TV" utsagnet

PE7700 - Dårlig firmware - pæra gikk støtt
    PE8720 - Ingen problemer
    W9000 - Ingen problemer
    W10000 - Fargehjulet røket en gang

vs 3 stk flatskjermer; 2x panasonic plasma + 1x humbug LCD uten noen problemer.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lgp
    Jeg ville bare høre hva deres synspunkt er på driftsstabililtet og prosjektorer. Er de mer eller mindre stabile enn TV'er?

Min egen erfaring nå når min andre prosjektør er inne på verksted for andre gang dette året begynner å bli noe frynsete. Jeg vil si at jeg bruker den ikke spesielt mye og den henger fastmontert i taket. Jeg har til og med husket å støvsuge filteret et par ganger. Min prosjektør er 1,5 år gammel så jeg får fremdeles reparert den på garantien men må betale frakt den ene veien for å få sendt prosjektøren til reparasjonsverkstedet.

Jeg ville som sagt bare høre med dere hva deres erfaringer med prosjektorer er. Denne tråden trenger ikke å bli noen uthenging av enkelte merker men mer en generell tråd for brukererfaringer angående stabiliteten til prosjektorer.

Må også nevnes at siden prosjektoren må sendes med Posten ol. så er ventetiden laaang før en får se prosjektoren igjen.

Hvis du sender ting på garantien så har du krav på å få pengene for portoen tilbake

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ballis
    Har hatt fire projectorer, alle DLP, alle BenQ...

Kan ikke si meg enig i "like bra som TV" utsagnet

PE7700 - Dårlig firmware - pæra gikk støtt
    PE8720 - Ingen problemer
    W9000 - Ingen problemer
    W10000 - Fargehjulet røket en gang

vs 3 stk flatskjermer; 2x panasonic plasma + 1x humbug LCD uten noen problemer.
    Hei

Du sier fargehjulet røk en gang, var det kostbart? grunnen til at eg spør er at min BenQ W10000 hadde akkurat ett stort smell og ett speil/glass ting bak lampa er nå i 10000 knas inne i projektoren...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rufius
    Hei

Du sier fargehjulet røk en gang, var det kostbart? grunnen til at eg spør er at min BenQ W10000 hadde akkurat ett stort smell og ett speil/glass ting bak lampa er nå i 10000 knas inne i projektoren...
    fant det eg trengte her:
    http://avforum.no/forum/digitale-pro...-1080p-10.html

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lgp

Husk du har krav på lånegjenstad om det tar mer enn 4 uker ca.
    Når du har sendt den inn to ganger for samme feil og den samme feilen oppstår en tredje gang, har du forøvrig også rett til å heve kjøpet eller få en ny, tilsvarende modell.

Ellers skal ikke du være den som dekker frakten :-) Krev pengene tilbake (husk å ta vare på kvitteringer). Du kan også kreve lånegjenstand om det tar lang tid å få den fikset. Lånegjenstanden skal ha tilsvarende spesifikasjoner.

De har i utgangspunktet ca 1-4 uker på seg å reparere den, om det er "Hyllevarer". (vanlige modeller)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •