BD med eller uten HD Projektor ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BD med eller uten HD Projektor ?

Hei !

Jeg koblet på en BD til min gamle PT-AE300. Den viser da utrolig bra bilder/detaljer. ( i tillegg til at den allerede var god på DVD)
    Spørsmålet er nå hvor mye det er å hente på en oppgradering til full HD Projektor ?
    Får jeg like mye kvalitetsheving ved å oppgradere som oppgraderingen fra DVD til BD gjorde ?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bedre med HD

Jeg koblet opp Panasonic BD-60 på min fire år gamle Infocus4805, og syntes at bildet ble bedre enn med min DVD spiller. Nå har jeg kjøpt HD prosjektor, og bildet er blitt enda mye bedre.

Sitat Opprinnelig postet av Rubina1
    Hei !

Jeg koblet på en BD til min gamle PT-AE300. Den viser da utrolig bra bilder/detaljer. ( i tillegg til at den allerede var god på DVD)
    Spørsmålet er nå hvor mye det er å hente på en oppgradering til full HD Projektor ?
    Får jeg like mye kvalitetsheving ved å oppgradere som oppgraderingen fra DVD til BD gjorde ?

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Gjøvik
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjørte nedskalert blu-ray til 720p projektor(Benq 8720) til å begynne med etter at jeg hadde kjøpt den første blu-ray spilleren min. Dette var et stort kvalitetshopp fra oppskalert DVD.
    Når jeg byttet projektor til full HD (sony HW10) var det ikke primært den økte oppløsningen som imponerte mest, men flyten i bildet ved 24p material. Borte var all hakkingen i panoreringscener som jeg alltid har irritert meg over fra DVD og nedskalert blu-ray.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Får legge til at jeg har 3 meter bredde på lerretet.

Jeg kjører Component fra Yamaha rxv757 inn på PT-AE-300.

Jeg tolker svar som at jeg ikke vil få like stort løft fra PT-AE300 -> HD som fra DVD til BD ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •