trenger råd angående prosjektor kjøp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

trenger råd angående prosjektor kjøp

hei der folkens nå har det seg slik at jeg holder til i et loftsrom på ca 4x4 meter. har skråtak, med vindu i den ene enden og dør i andre ende. ønsker å kjøpe prosjektor, og har kommet frem til at det eneste som fungerer for meg er ned trekks lerret foran vinduet, som jeg har blendegardin foran, så det stopper stort sett alt lys, har ellers hvit tak og vegger. har kommer frem til at 77" lerret(170cm bredt) er den størrelsen jeg vil ha. også kommet frem til at maks kastelengde på prosjektor vil bli ca 3.7 meter, alt etter størrelse på prosjektoren. kommer til å sitte på ca 3 meters avstand.
    har sett meg ut sony wv-10 som jeg har lest svært mye positivt om. er dette et greit valg for meg, eller burde jeg se på en annen prosjektor med de forholdene jeg har??

en liten ting til, som jeg håper noen har greie på. nå har det seg slik at jeg har litt ustabil strøm forsyning på dette rommet, av den betydning at sikringene ryker av og til, så vurderer og kjøpe en ups, som egentlig stort sett blir brukt til pcer, for å slippe å risikere at pæren ryker, ved evt strømavbrudd, hvilken er god nok for meg til dette bruket??

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av goldeneagle

en liten ting til, som jeg håper noen har greie på. nå har det seg slik at jeg har litt ustabil strøm forsyning på dette rommet, av den betydning at sikringene ryker av og til, så vurderer og kjøpe en ups, som egentlig stort sett blir brukt til pcer, for å slippe å risikere at pæren ryker, ved evt strømavbrudd, hvilken er god nok for meg til dette bruket??
    Hei, jeg ville anbefalt deg å bruke pengene på en elektriker i stedet for på en UPS... En ny kurs med autmatsikring koster vel mindre enn en UPS?

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jonerik
    Hei, jeg ville anbefalt deg å bruke pengene på en elektriker i stedet for på en UPS... En ny kurs med autmatsikring koster vel mindre enn en UPS?
    erm nei, for det første er det ikke mitt hus. for det andre er det kostbart og legge om og gjøre noe med kursene i dette huset. for 2000kr for du en 800VA ups, men lurer på om jeg trenger så mye eller om det holder med en mindre...
    en eletriker skal vel ha 2000kr bare for å komme hit, så kommer arbeidet i tillegg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •