Reparasjon av Benq PE7700 i Trondheim

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Reparasjon av Benq PE7700 i Trondheim

Hei!
    Har altså en Benq PE7700 som ikke vil starte skikkelig opp. Det begynner å lyse og velkomstskjermen vises, men før den er skikkelig i gang, lyser "heat" lamp rødt, og den slår seg av. Har prøvd med helt ny pære i tillegg til den som sto i da det først skjedde (som var ca. 90 minutter inn i en film).
    Projektoren jeg har nå, er ikke den jeg kjøpte (mai 2005), men en jeg fikk tilsendt fra ANOVO etter å ha sendt min første inn for reperasjon av eksakt samme feil, noe som var sommeren (juni) 2006. Jeg har sendt inn feilmelding til Benq helpdesk, svaret fra de var:
    "Garantin för Projektorer gäller tre år efter inköpsdatum för den ursprungliga enheten."
    Så da må jeg vel bekoste reperasjon selv, og lurer altså på om det er noen som reparerer slike i Trondheim, eller må den sendes inn til ANOVO.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Garantien gjelder fra det tidspunkt du mottar den nye enheten, ikke fra det opprinnelige kjøpstidspunktet.
    Så der er det noen som bør sette seg inn i kjøpsloven.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Garantien gjelder fra det tidspunkt du mottar den nye enheten, ikke fra det opprinnelige kjøpstidspunktet.
    Så der er det noen som bør sette seg inn i kjøpsloven.

Ok, takk, skal følge opp den litt nærmere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •