Acer H5350

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Acer H5350

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Acer H5350

Jeg har hatt denne i 8-10 måneder nå, og er stort sett kjempefornøyd med den, i alle fall i forhold til prisen på 4400kr. Ganske lenge fungerte det perfekt å koble den til PC med HDMI, men i det siste har bildet fra PC'en blitt 'for stort' for prosjektoren. Prosjektoren skal kunne vise 1280x720, men selv om jeg setter den oppløsningen på PC'en så mangler ca. 5% av ytterkantene rundt bildet på veggen - som om prosjektoren bare skulle greie 1250x700 eller deromkring. Har lett etter instillinger som kan ha med dette å gjøre både på prosjektoren og på PC'en, men finner ikke noe relevant. Vet heller ikke hva jeg har gjordt for å forårsake det. Det var som sagt helt perfekt lenge. Har oppgradert driveren til skjermkortet en eller annen gang, men tror ikke det faller sammen med tidspunktet da bildet ble 'for stort'. Skjermkortet er ATI 2600 som kom med en DVI til HDMI overgang.

Noen tips?

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    let etter overscan/underscan i skjermkortinnstillingene og prøv deg frem. Det er et veldig vanlig problem du opplever. Hadde det selv også på htpcen før jeg stilte inn overscan/underscan problematikken.

Dre

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •