Projector til kino og jobb?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Projector til kino og jobb?

Har pr i dag Panasonic PT-EA900 Projector. Pæra på denne er gått 3500timer ca og er vel moden for enten ny pære eller et utskift til ny projector. Så er jo spørsmålet hvilke? Hvor mye bedre har de egenlig blitt sett bort fra at min kun tar 720p i HD format... 1080i også mener jeg en takler.

Uansett...Jeg bruker denne til å se film samt lage noe webesign og liknene. Har en grei HTPC me dualcore i et Zalman H160XT kabinett med toutchskjerm (SOm jeg forøvrig adlrig bruker)... Skjermkortet står vel for oppgradering om ikke så lenge.

SÅ spørs et om det har blitt såpass bra i dag at 15000kr kan forsvares kontra 4000kr for ny pære. Lurer også på om en LCD 52" fra Samsung kan være et alternativ? Blir kansje litt lite når man vil spille Xbox360?

Hva er deres tanker rundt dette? Skifte pære og kjøpe tv eller skifte pj?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BenQ W6000 er på vei og skal være rimelig billig når den kommer. Det virker som den perfekte komboprojectoren med sin relativt høye kontrast, til tross for at de skryter av 2500 ansilumens.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ballis
    BenQ W6000 er på vei og skal være rimelig billig når den kommer. Det virker som den perfekte komboprojectoren med sin relativt høye kontrast, til tross for at de skryter av 2500 ansilumens.
    Leste litt om denne PJ og siden jeg er vandt med LCD med allskens justeringsmuligheter er jeg litt skeptisk på å gå over til DLP? Jeg har min PJ plassert i taket på et typisk PJ feste som er rimelig flexibelt. Lerrete henger i taket og bildet er ganske høyt oppe... Men det virket på meg som om dette er et problem med denne BenQ W600??

Hvordan er et med lysstyrken på 2500ansi lumen? Før var et kun blassne data pj som hadde slik lysstyrke og på hjemmekino ble det feil pga sortnivå osv....

Noen som faktisk har sett denne PJ i bruk? Hvilke pris vil den bli solgt for? Hva vil eventuelt være et godt alternativ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •