Flimring/blinking av bilde

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Flimring/blinking av bilde

Heisan.
    Håper det er noen her som kan hjelpe meg med mitt problem. For ca. 1 1/2 år siden kjøpte jeg er Mitsubishi HC3100 her på forumet. Den var ubrukt, bare pakket opp av eska. Timetelleren stod da på 0. For ca 1 år siden var jeg ferdig med kjelleren, og projektoren fungerte som forventet: glimrende! For et par uker siden, timetelleren passerte nå 600 timer, så begynte problemet mitt: projektoren startet å flimre/blinke. Til tider er det ganske kraftig flimring. Av og til forsvinner flimringen for noen minutter, og alt er bra, men så starter det opp igjen. Dette utstyret er koblet til: via HDMI: Samsung Blue Ray, Fantacy HD9000IP satelitt tuner. VGA: PC. Komponent: PS2. Alle kabler er kontrollerte, og det samme problemet er til stede samme hvilken kilde jeg kjører fra..... Er det noen der ute som kan hjelpe meg med dette, så er jeg utrolig takknemlig for det.

Mvh
    Angus666

Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette var det siste som skjedde før pære røyk på min forrige projektor, den var dog fra en helt annen produsent... men det høres ut som en ustabil pære-

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •