Treskruer til Shief takfeste

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Treskruer til Shief takfeste

Er de noen som har forslag til 10 mm treskruer til takfeste? Har bare funnet Franske treskruer i denne størelse, synes ikke disse er noe fine til og ha i stuetaket. Noen forslag?
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Newcomer Fisk1 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta kontakt med Würth. De har mange flotte skruer som egner seg. Kontakt meg dersom du ikke får hjelp!!

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    10 mm skruer....hmmm....er den sinnsykt tung eller...Jobber til vanlig som rørlegger, og det er sjeldent eller aldri at vi bruker så kraftige skruer... bruker som regel 5,5x50 skruer til og henge opp temmelig store og tunge møbler på vegg...og ja, de henger enda...har tilogmed hendt at de har blitt sittet på.... 8mm skruer holder i evigheter...da er det ikke like stor sjans for at treværket sprekker heller..Er det panel eller?

Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Skruer

Takker for svar. Trodde jeg hadde 10 mm takess med 20 mm plank over der totalt 30 mm, men når jeg borrer hull så viser de seg bare og være takess på 10 mm. Nå har jeg kjøpt 6 mm gipsexpander så får vi håpe de holder. Skal forøvrig ha en JVC 750 montert her. Er derfor redd for og ha for dårlig hold i feste.
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •