Dårlig erfaring med servicen på Panasonic Prosjektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 33
  1. #1
    Newcomer Fisk1 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Dårlig erfaring med servicen på Panasonic Prosjektor

    :evil: Makan til dårlig service skal man lete lenge etter... Prosjektoren min gikk i stykker før jul. Har vært i kontakt med Panasonic norge flere ganger. Blir satt over til en fyr i Sverige som ikke tar telefonen og som ikke ringer tilbake.. Har sendt mail, men får ikke svar. Første mail ble sendt 19. januar.. fortsatt ikke hørt noe. Elendigheten lenge leve!! Mvh Forbannet Fisk1

  2. #2
    Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hei
    såpass ja kjipt når det blir sånn.kjekt å vite håper det order seg fort

  3. #3
    Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har du tatt det opp med butikken der du kjøpte den? De har vel et ansvar.

  4. #4
    Newcomer Fisk1 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Ikke kjøp panasonic

    Har kjøpt den brukt. Men man har vel krav på et minmum av service! :evil:

  5. #5
    Newcomer steelmachine sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gå til butikken den opprinnelig ble kjøpt i hvis det er mulig. Mareritt når reklamasjonssaker utvikler seg slik.

  6. #6
    Newcomer Fisk1 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Hei!

    :cry: Vet ikke hvor den er kjøpt. Husker ikke navnet på han jeg kjøpte den av bare at han bor på/i Lampeland (nord for Kongsberg)

  7. #7
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Synes det blir litt på kanten å anbefale alle å ikke kjøpe Panasonic projektor, du har kjøpt en eldre brukt projektor som sansynligvis ikke er underlagt garanti lenger. Du vet ikke hvor den er kjøpt og kan ikke reklamere til utsalgssted. Tipper InfoCare gå på e service og legg inn en sak på den for å se om det er de som har service på Panasonic i Norge. hvis ikke så er det sikkert Anovo.

  8. #8
    Newcomer Fisk1 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Hornman!

    Syns jeg må si ifra til andre om mine opplevelser med servicen hos Panasonic. Dette har jo ingenting med garanti eller reklamasjon å gjøre....?? Jeg er bare veldig forbannet over at de ikke tar seg bryderiet med å kontakte meg når jeg både har ringt og sendt mail til de mange ganger. Til din orientering har jeg fått mail fra de nå i kveld -etter eks antall purringer.. skal bli artig å høre hva de har å si.. 8)

  9. #9
    Newcomer Wes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Synes det blir litt på kanten å anbefale alle å ikke kjøpe Panasonic projektor, du har kjøpt en eldre brukt projektor som sansynligvis ikke er underlagt garanti lenger. Du vet ikke hvor den er kjøpt og kan ikke reklamere til utsalgssted. Tipper InfoCare gå på e service og legg inn en sak på den for å se om det er de som har service på Panasonic i Norge. hvis ikke så er det sikkert Anovo.
    Det er nok mer sansynlig enn ikke, at den omtalte projektoren er underlagt garanti. Majoriteten av den omtalte modellen ble solgt (dersom man antar at det er projektoren i signaturen dette gjelder) høsten 2004 og våren 2005.

    Synes det er på sin plass å omtale behandlingen en opplever hos en produsent/forhandler. Uavhengig av når og hvor denne ble kjøpt, er den ubestridelig produsert av Panasonic, og kundeoppfølgingen vil derfor fortelle oss en hel del om servicenivået deres. De har kanskje mulighet til å søke på serienummeret for å finne ut hordan den kan ha blitt omsatt?

    Uansett... Jeg har svært lite tilovers for produsenter som forsøker å frasi seg ansvar for produktene sine.

    - Wes

    PS lykke til!

  10. #10
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er akkurat i tilsvarende situasjon selv. Sendte skriftlig reklamasjon for tre uker siden med 14 dagers svarfrist slik som forbrukerrådet anbefaler. Ikke en lyd fra Panasonic ennå...
    Jeg sender første gangs purring denne uken, tenker jeg.

  11. #11
    Newcomer Fisk1 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Hyggelig med synspunkter

    8) og takk for oppbacking!! Jeg følger opp med svaret fra Panasonic når jeg har fått snakket med de på onsdag.

  12. #12
    Newcomer Fisk1 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Diplomatisk!

    Ser at man er diplomatisk på nettet her! Overskriften er forandret fra "Ikke kjøp panasonic prosjektor" til "Dårlig erfaring med Panasonic Prosjektor "

  13. #13
    Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det har vel lite med diplomati å gjøre, det er vel mer for å holde det hele på et sakelig nivå. Et sånt utbrudd som ditt, basert på en enkelt kjøpers opplevelse, vil ikke fremstå som annet en barnslig. Med ny heading har tråden din mer troverdighet. Just my two cents
    Mvh Gorm

    ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

  14. #14
    Newcomer Fisk1 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Enig med du!

    Er enig med deg i det. Poenget mitt kommer vel frem uansett! 8) Det burde vel kanskje stå;"....servicen på Panasonic Prosjektor"

  15. #15
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Fisk1
    Er enig med deg i det. Poenget mitt kommer vel frem uansett! 8) Det burde vel kanskje stå;"....servicen på Panasonic Prosjektor"
    Synes den overskriften du har nå er helt toppers jeg. 8)

  16. #16
    Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Synes den overskriften du har nå er helt toppers jeg. 8)
    Nja.. Er det projen han har dårlig erfaring med da? Han kan vel ha vært strålende fornøyd med den før den streiket? Det er kundeservicen som er problemet i dette tilfellet.

  17. #17
    Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det virkelig noen som vil misfortå dette? Tror dere virkelig at enkelte tenker; "å er det problem med projektoren, da gidder jeg ikke lese tråden. Hadde det omdandlet service derimot..........."

    Topic folkens! ;-)
    Mvh Gorm

    ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

  18. #18
    Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Er det virkelig noen som vil misfortå dette? Tror dere virkelig at enkelte tenker; "å er det problem med projektoren, da gidder jeg ikke lese tråden. Hadde det omdandlet service derimot..........."

    Topic folkens! ;-)
    Eh.. Da jeg klikket meg inn på denne tråden trodde jeg faktisk det skulle dreie seg om Panasonic proje. Men det gjør det egentlig ikke. Det dreier seg om kundeservice eller kundebehandling..

  19. #19
    Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    "Uffameg" ble du lurt i en felle? Og siden er du stuck her mot din vilje ;-)

    Trådstarter står alltid fritt til å redigere tittel på tråden. Det er bare å trykke rediger på det første innlegget i tråden, så trykke "go advanced".

    hilsen tidligere moderator

    Gorm

  20. #20
    Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    "Uffameg" ble du lurt i en felle?
    hilsen tidligere moderator

    Gorm
    Hmm..Nå var det ikke jeg som startet diskusjonen om trådtittelen..
    Men jeg synes uansett ditt siste bidrag var svært lite konstruktivt. Det kan vel heller puttes i kategorien umodent og "barnslig", som du selv refererer til tidligere i tråden... :roll:

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •