Dårlig erfaring med servicen på Panasonic Prosjektor - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 33 av 33
    Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation

Jeg tror vi skal la diskusjonen om endring av trådtittel ligge og heller forholde oss til diskusjonen rundt innlegget i post1!

Active Nitro sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror noe av problememene er at ansvarshavede i Norge er lantidssykemeldt og de har en dårlig rutine for håntering av feks mail. Ta kontakt på tlf og forklar problemet.

Newcomer Fisk1 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har ringt Panasonic i dag

og de skal ringe meg opp igjen... jaja vi får se..

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nitro
    Jeg tror noe av problememene er at ansvarshavede i Norge er lantidssykemeldt og de har en dårlig rutine for håntering av feks mail. Ta kontakt på tlf og forklar problemet.

Det kan selvsagt være en av grunnene... har vel prøvd å ta kontakt på telefon flere ganger.. men de ringer ALDRI tilbake...

Active Nitro sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fisk1
    Det kan selvsagt være en av grunnene... har vel prøvd å ta kontakt på telefon flere ganger.. men de ringer ALDRI tilbake...
    Om du ringer Panasonic på skårerslette så er det vel bare igjen ca 5 personer som hanterer salg, service har de sikkert outsourset. Mine kontakter er desverre bare på pro utstyr som ikke er samme avd.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dalens på Hagan skrur også Panasonic.

Kun gode erfaringer med dem.

Ole

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dalens på Hagan (Gjelleråsen)

Jeg har levert den der for en sjekk, og det var de som konstaterte feilen på den. De skal ha 3700,- for å rep. den. Det er helt uaktuelt. Forøvrig har ikke Panasonic ringt opp igjen i dag. Jeg får prøve med personlig oppmøte. Har kontor i nabobygninga. Prøver det i morgen.- skal prøve å være diplomatisk:evil: ..!! Holder dere informert!8) :cry:

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dårlig erfaring med Panasonic

Har en PT-AE700 som gikk fløyten under opgradering av firmware (forsøk på å fikse defekt HDCP støtte). Kontaktet Panasonic og de avtalte at DHL skulle hente den neste dag. To timer senere ringer DHL og lurer på hvorfor jeg ikke er hjemme. Ny avtale, og prosjektoren blir sendt til England og jeg venter i spenning på prisanslag. Opplyser om at jeg antar det er tilstrekelig å flashe firmwaren vhja. JTAG. Hører ikke noe mer fra Panasonic før jeg drøyt halvannen måned senere (midt i fellesferien) finner en "ikke hjemme lapp" klistret på inngangsdøren. Heldigvis var det bare 2 dager etter den var forsøkt levert. Kontakter Panasonic og får omsider et prisanslag på 4500 for skifte av hovedkort. De svarer ikke på spørsmål om de prøvde JTAG løsningen. Noen dager senere dukker det opp moms-krav fra DHL på kr 37.117 (noen hadde satt verdi 18.000 GBP på pakken). Fikk etter litt frem og tilbake frafalt det kravet.

Ettersom jeg droppet å reparere prosjektoren, ble timeprisen i prosjektorens levetid 14995 / ca 400 timer = 37 kr/time. Konklusjon:

Aldri mer kjøpe noe som helst fra Panasonic. Elendig kundeservice både ifht. reprasjoner og firmware oppdateringer

For tiden ligger prosjektoren i esken sin. Mulig jeg etter hvert prøver å få lånt en JTAG probe på jobben, evt. prøve å finne et hovedkort fra en prosjektor som er defekt på annet vis.

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikke Ringt I Dag Heller!!!

:evil: :cry:

Dette er komisk!! I morra blir det personlig oppmøte hos Panasonic Norge på Skårersletta!!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Panasonic Service OK likevel

Sitat Opprinnelig postet av runer
    Jeg er akkurat i tilsvarende situasjon selv. Sendte skriftlig reklamasjon for tre uker siden med 14 dagers svarfrist slik som forbrukerrådet anbefaler. Ikke en lyd fra Panasonic ennå...
    Jeg sender første gangs purring denne uken, tenker jeg.
    Vel, nå har jeg en positiv melding. Etter å ha ventet ukevis på svar fra Panasonic Norge/Nordic, så fikk jeg endelig et telefonnummer direkte til Panasonic Projector Support. Da ble det fart i sakene. En hyggelig kar ba meg sende en epost med beskrivelse vedlagt bilder som viste problemet. Et par timer senere fikk jeg svar tilbake som sa at DHL var bestilt til neste dag. Neste dag kom DHL og hentet projektoren, og seks dager senere var DHL her igjen med ferdig reparert projektor. Den optiske blokken ble skiftet kostnadsfritt innenfor 5 års reklamasjonsfristen, og hele greia tok 7 dager fra jeg endelig fikk kontakt med rett instans.
    Konklusjon: Når man først når frem til riktig avdeling (eller person ?) så går ting veldig glatt.

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Telefonnr.

til support...har du det? jeg fikk også et tlf.nummer, men de ringer aldri opp igjen. Håpløst!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic Projector Support: 81520113
    eller
    PanasonicProjectors@ipglobalnet.com

Telefonen ble først besvart på engelsk, men jeg ble raskt viderekoblet til en kar som snakket svensk-norsk.

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk for det!

Akkurat de samme numret og e-mail jeg har prøvd... Merkelig at de ikke har en politikk på rimelig lik kundebehandling!! Stadig vekk like forundret over at de klarer å selge noe med slik elendig kundebehandling:twisted:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •