LG RD-JT50 XGA

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG RD-JT50 XGA

Som førstegangskjøpende innenfor projektorfronten blir jeg stadig mer forvirret etter å ha lest endeløse innlegg om hva som er bra, og ikke så bra.

Jeg har derfor klart å karre meg ut til en Komplettbutikk, og ble der anbefalt å kjøpte:

LG RD-JT50 XGA

Siden jeg ikke helt vet hva som er bra eller ikke håper jeg at det er noen på forumet som kjenner denne projektoren, og som kan komme noen nyttig innspill.

Før jeg dro innom Komplett hadde jeg planlagt å kjøpe AE-500, men nå ble jeg plutselig usikker igjen.

Hva bør jeg gjøre?

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Eg ha ikkje "snøring" på projektora, men det du har fått førtalt, er rein salgs teknikk.. Det meinar eg da..

I den prisklassen er det mangen projektora som kan "heve" seg i den katoregien.

Det er mangen spennande tillbud pr.i.dag

Beenq
    Epson
    Infocus

Dei er nokon av forslagi. Sjå nermare på dei merki du.

Kva skal du bruka den til. :?:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig i at det er litt salgsteknikk, men jeg har ikke tenkt å la meg "lure" :-). Forøvrig kan det jo være at karen var dønn ærlig også.

Jeg har (heldigvis) ikke hastverk med kjøp at projektor - kommer til å kjøpe om ca en mnd. Det var derfor jeg bestemte meg for å høre etter om det var noen på dette forumet som kunne fortelle meg om denne projektoren var god eller ikke.

Forøvrig har jeg forsøkt å lese gjennom en del tråder som skal komme med anbefalinger på hvilken projektor som er "best" i prisklassen mellom 15 og 20 tusen. Etter det jeg kan finne ut så er det mange som har svært forskjellige meninger om de projektorene du nevner, noe som til tider kan være svært forvirrende:-)

Ser også at det er en del projektorer som går igjen som emne, og at det er svært få som trekker inn andre merker. Jeg lurer litt på om dette er fordi disse merkene/modellene er de beste, eller om det er fordi "alle" har hørt de føste anbefalingene - og deretter kjøpt de aktuelle modellene som diskuteres. Dette må da igjen ha ført til at de fleste her har de samme modellene, noe som fører til at det blir svært lite diskusjon omkring andre (kanskje likegode) merker/modeller.

Hadde derfor vært fint om noen hadde et eller annet å si om LG prosjektoren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •