Etter å ha blitt bitt av oppgraderingsspøkelset i julen fikk jeg kjøpt meg en Optoma HD81 til fornuftig pris.
For moro skyld gjorde jeg et søk på HW`s prisguide nå for å sjekke og fant at de 3 butikkene som hadde denne annonsert nå er vekk fra listen ?
For 2 uker siden når jeg sjekket var det 3 butikker med projectoren på lager: HPX pris 19900, AVHANDEL pris 38900, og en til som jeg ikke er sikker på hadde den til pris 22500, alle tre med lagersaldo 1 stk.
Prisen for en såpass "gammel" PJ var forsatt for stiv syntes jeg så jeg ga HPX et bud som de aksepterte. Firmaet var glad for å bli kvitt den skjønte jeg da den hadde støvet på lageret nesten 1 år.
VEL. Tror nok alle er fornøyd nå, butikken som endelig ble kvitt en tungsolgt vare og jeg som fortsatt ikke har fått kalibrert, men er stum over bildet :-)
De fleste her inne er sikkert godt oppdatert på priser og produkter, men tenk om AVHANDEL hadde fått solgt den til sin pris. Kunden / en av oss hadde jo blitt direkte flådd / svindlet.
Husk også at litt spesielle produkter fint kan prutes i web shopper også :-)

Litt fattigere nå, men vesentlig mere lykkelig, kanskje bytte navn til "Lykkemann"