Jeg er realtivt fersk i dette gamet.... Jeg har startet innredningen av kjeller til hjemmekino - rommet er på ca 30 kvm, det vil bli helt mørkt, gulv er betong, vegger og tak blir lagt meg gips. Det er jammen mange ting man skal sette seg inn i - jeg får ta det litt etter hvert...

Planen er å sette opp prosjektor, motorisert lerret, ny reciever, og kjøre film fra PS3. Jeg har et par gulvstående , eldre høytalere stående som jeg håpet kunne brukes, type Grieg Sense. Jeg må da ha ny center, bak høytalere og subber. Jeg trenger hjelp til å velge utstyr...

Lerret - hvit eller grått, anbefalte produsenter? Jeg har relativt god plass og vil ha sofa ca 4 meter unna - jeg tenkte meg ca 90 tommer.

Prosjektor - her kan man jo bli gal - LCD eller DLP - Benq W5000 vs In Focus X10 - begge ser jeg scorer godt - noen andre i dette prisleiet? Ellers er jeg i ferd med å trekke strøm mm - hva trenger jeg til prosjekter - kun HDMI, eller må jeg også legge komponent og Super V?

Forsterker
- her har jeg vel forstått at Yamaha rx v1900 ser ut til å rangere høyt opp.

Forslag til sub / eller subber - ternger jeg 2? Er det et stort poeng å ha 4 fronter høytalere?

takker for innspill!

Erik