Kjøpe projektor i romjula, eller ha is i magen??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe projektor i romjula, eller ha is i magen??

Pga plassering av projektor så har jeg blinket meg ut to alternativer.
    JVC DLA HD 350 og Epson TW 5000.

Er veldig i tvil hva jeg skal velge her. Har ikke sett noen av dem, bare lest her inne beskrivelser og synsintrykk. Disse to tilfredstiller nok mitt behov anyway.

Synes det er vanskelig å kjøpe nå. Har ikke lyst til å vente til de stiger 3-4000 over nyttår. De pengene kan jeg bruke på en okei blurayspiller. Men er alle så sikre på at disse to går opp i pris?
    hadde håpet å lese en litt mer utfyllende test av hjemmekinos utmerkede skribenter, men da er kanskje prisoppgangen et faktum.

Skal jeg bare kline til nå? eller vente?
    Er JVC sin verd 8000,-mer en Epson sitt flaggskip?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    såvidt jeg har fått med meg fra en annen tråd er visst ny pris på tw5000 29999, men det er jo mulig de avventer til 2009 før det effektueres... Stort sett vil alle varer, spesielt de som stammer fra japan som har dobbelt negativ valutaeffekt gå opp i pris på kort sikt. Dernest er det jo vanskelig å si hva som vil skje på mellomlang sikt. Jeg kan jo kanskje tenke meg at markedet responderer negativt på en prisøkning midt i finanskrisa, og dermed rett og slett utsetter handelen og på sikt dermed forhåpentligvis presser det generelle prisbildet noe ned...

...det beste hadde jo selvsagt vært om vi nå får stabilert krona på et sterkere nivå, men foreløpig må jeg jo si at det ser litt mørkt ut.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •