Ligg unna Olay D8HD (Chinashit)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Gadgetfreak sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ligg unna Olay D8HD (Chinashit)

Jada jeg vet man ikke kan forvente seg HD bilder til den prisen. Men uansett så er denne tragisk til den prisen som er. Mellom 5-6000.-. Har en gammmel Phillips c-bright også, til og med den er bedre en denne kinaskiten her. For det første så må rommet være TOTALT mørkt. Bilde er IKKE HD i min øyne(da er min phillps det også). Hele projetoren virker VELDIG billig. Alt fra Chroma plastknapper som knirker og bråker, til billige deksler. Nei sier bare en ting, ikke bruk penger på denne. Da vil du angre.
    Samme dag som jeg fikk den så gikk den i retur til butikk.(cbs-elsenter.no). Ikke nok med det men der skulle de absolutt holde på pengene jeg skulle ha tilbake i 14 dager, dette var noe de hadde rett til ihht loven. Uansett så er dette en tragisk butikk som ikke tar sine kunder seriøst nok. Dere kan jo lese om "fornøyde kunder" på deres side. Hahaha, de har ingen kommentarer men skriver selv at de har fornøyde kunder(sier litt). Se også på kontaktsiden for kundeservice. Er som følger. Et mobilnr som ikke besvares på hverdager (?), kun lørdager i en meget kort tid. Da jeg skulle returnere så må man skrive til en spes mail adr. Har ennå tilgode å høre noe fra denne ang min retur. Så jeg sendte de mail på kundeservice mail. Den besvarte de ikke da jeg ba om retur på en lang stund i forhold om du skulle kjøpe noe. Jeg ville teste de så jeg sendte mail fra en annen adr om et kjøp jeg kunne tenkt meg. Da gikk det kun minutter før de svarte. Jeg betalte også full pris for projektoren (i sort) som de ikke hadde inne, men plutselig dukket opp bak noen esker på "lageret". Denne så man med et halvt øye at var brukt tidligere så her burde prisen absolutt vært en annen. Eller uansett, ville ikke betalt 100.- for denne skiten en gang. Uansett, skulle du komme over denne så for guds skyld hold deg unna uansett hvem som sleger den. Denne ligger på finn.no, men der ligger det helt klart andre projektorer som du MYE heller bør vurdere. Hører med til historien at jeg har fått mine penger tilbake selv om det tok sine 14 dager + litt til. Så nå legger jeg alt jeg har av penger i en Sony KDL-52W4500 tv i stedet. Koster mer, men er så helt klart verdt det

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når man får med to alkotestere og treningsklokke etc. ved kjøp av en prosjektør så har man vel kanskje noe grunn til å være skeptisk.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tomaswa
    Når man får med to alkotestere og treningsklokke etc. ved kjøp av en prosjektør så har man vel kanskje noe grunn til å være skeptisk.
    Ser den. Ville bare sjekke ut projektoren. Alt annet var vel ikke akk av int. Men ja, jeg er enig med du.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt at du har fått tilbake kronene dine da.
    Og grei info til andre som har vurdert å prøve noen av de PJene som denne butikken reklamerer med.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke disse bare egentlig 480p.... ?

Lå/ligger en BenQ 8720 til 7k på finn. Det er et vanvittig mye bedre kjøp.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Er ikke disse bare egentlig 480p.... ?

Lå/ligger en BenQ 8720 til 7k på finn. Det er et vanvittig mye bedre kjøp.
    Som sagt så går jeg for tv. Lengere levetid enn pærer, skal brukes MYE, mindre støy og kan se bildet selv i mye daglys. Nei. Blir nok ikke projektor på meg med det første. Uansett hvor kult det er. Smak og behag.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •