Toshiba mt-200. Ny pære eller ny projektor?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Morex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba mt-200. Ny pære eller ny projektor?

Hei.

Jeg har en Toshiba MT-200 som har gått over 3000timer og det er på tide å skifte pæren. Men ettersom en ny pære til denne projektoren koster 4-5000,- vurderer jeg om det lønner seg å kjøpe ny projektor isteden?

Er de noen som har erfaringer med andre projektorer til 4-5000,- med tilsvarende bildekvalitet som MT-200?

Kunne denne være et bra alternativ? INFOCUS VIDEOPROSJEKTOR X9 kjøp billig sammenligne pris tilbud INFOCUS VIDEOSJEKTOR X9

Projektoren skal brukes til dvd filmer og litt spill/bluray gjennom PS3.

Newcomer heba1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kjøpte en benq 8720 da min mt 200 tok kvelden.de ligger på rundt 8000kr brukt.det var en STOR oppgradering.se om du får tak i en epson tw 700,eller sony vpl 10,evt 15,disse bør du få til 5-6000.tror hifiklubben selger optoma hd 65 til under 6000 kr,alle disse er bedere en mt 200 vil jeg tro,og har høyere oppløsning.
    Bilde - Projektor | Hi-Fi Klubben: OPTOMA HD65 Videoprojektor

Newcomer Morex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for rask svar..
    Kan se ut som at jeg må opp i 6000,- for en brukbar projektor ja. så da blir det mest sannsynlig en ny pære. Vil gjøre det billigest mulig og er helt fornøgd med bildekvaliteten på mt-200

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror du får intill 1 års betalingsutsettelse på hifiklubben hvis det gjør ting lettere.
    er rimelig sikker på at du gjør et lurere valg med optoma hd 65,til 5900,en ny pære til mt 200 til 4500kr.men er enig at mt 200 er en god pj.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er også 2000 timer/2 års pæregaranti på optomaen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg ville nokk vurdert en titt på x9 da den har støtte for hd. for du vill nokk få en stor oppgradering i bildekvalitet spesielt på spill og bd.mt-200 har jo kun sd oppløsning (800x480).det er jo flere ting som kan bli slitt i en dlp projektor så man vet jo aldri vor lang holdbarhet dem har.
    jeg vurderte selv en gang og kjøpe mt-200(800x480) men det ble en benq 7800 (1024x576) da den leverte et mye bedre bilde.
    etter 1år oppgraderte jeg til benq 7700 (1280x720) og ble overrasket att bilde var så mye bedre og det er 3år siden.
    dagens projektorer er nokk et hakk bedre en 7700.
    hi-fi klubben forhandler x9 så du kan jo ta en tur for se om du kan få en demo spesielt vis du kan få den til hva en ny pære koster.
    Bilde - Projektor | Hi-Fi Klubben

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •