BenQ PE7700 problemer problemer problemer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BenQ PE7700 problemer problemer problemer

Hei folkens, grønnskolling her, så jeg beklager om jeg i tilfelle spør spørsmål som allerede er besvart en million ganger. Har søkt å lest en del, men ville forsikre meg om at jeg ikke er alene og har rett når jeg setter BenQ til veggs.

Jeg har en PE7700 som jeg lenge har vurdert å bytte ut, men etter gjentatte runder med BenQ har jeg ikke kommet lengre enn til å leve med de sporadiske problemene jeg opplever med den.

1. Pæra røyk etter ca 500 timer.
    Klaget og fikk etter mye mas ny pære til tross for garantioverskridelse.

2. Pæra røyk igjen og jeg opplevet at jeg fikk "lamp error" (indikasjon på død lampe) flere ganger, men den "kom seg igjen" etter noen reboots.

3. Etter siste bytte av Pære snakker ikke BenQ'en med min PS3. Dette gar funket før, men funker ikke nå. Det er IKKE kabel, det er IKKE ps3. Har testet alt annet flere ganger og begynner nå å lure på om det kan være prosjektoren.

Nå er jeg dritt lei, og ser at denne PE7700 har vært et problembarn. Linkene som er gitt rundt om på forumet her (og andre steder) til f.eks. US sider som sier at firmware må oppgraders og at lampene ryker for fort, de er nå borte.

Men jeg vil altså forsikre meg om noen fakta:

Er det slik at lampene har røket raskt på dette? Eller er jeg alene?
    Er det slik at det finnes er firmware update til disse som angivelig skal hjelpe disse problembarna med å funke som de skal?
    Er det kjent at disse sliter mot PS3 (oppdaterte PS3 til siste software versjon og byttet pære på PE7700 samtidig så jeg vet ikke hva som er årsaken, men PS3 funker altså ikke med prosjektor, men mot alt annet).

Takk for all hjelp! Har skrevet et 3 siders klagebrev til BenQ med kopi til de jeg vet vil sette pris på dette, så nå håper jeg det skjer noe.

Jeg vil ha en bra entry level 1080 sak nå. Hva anbefaler dere?

D

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enkelt å greit: Benq W5000

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PE7700 er fremdeles en god projektor det. Det var en firmware som fikset opp i 'alle' problemene, mener det var 0.48. Etter det varer lampene lenge, og det er lite HDMI-problemer. Sjekk firmwareversjon, og sjekk også PE7700 tråden her på forumet, det meste står der.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •