Lumens LX133

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Lumens LX133

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lumens LX133

Hei
    Er det noken som kjenner til denne, har nettop kjøpt den, den mangler pære, men venter på ny, er ikkje sikker på kor gammel den er, men den skulle visstnok vere ca. 3-4 år, har ikkje greie på dette så det hadde vore kjekt å fått meiniger frå dokke som har dette, ser ut for at det er ei svær linse på den
    8)
    mvh
    AG

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei
    er det denne her
    Lumens LX133 LCD Projector

hvis der er denne så har jeg ikke noe kjennskap til den.men ser det ut som det er en data projektor som ikke er tilpasset film .oppløsning på kun 1024x768 (pc oppløsning) og 4:3 bilde . dårlig kontrast 400:1 .mangler sikker bilde behandling og ingen hdmi inngang.
    håper at ny pære var med i prisen.
    for det er det samme for projektorer som med data.det du kjøpte for 4 år siden er ikke hvert mange kr i dag

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trafik
    hei
    er det denne her
    Lumens LX133 LCD Projector

hvis der er denne så har jeg ikke noe kjennskap til den.men ser det ut som det er en data projektor som ikke er tilpasset film .oppløsning på kun 1024x768 (pc oppløsning) og 4:3 bilde . dårlig kontrast 400:1 .mangler sikker bilde behandling og ingen hdmi inngang.
    håper at ny pære var med i prisen.
    for det er det samme for projektorer som med data.det du kjøpte for 4 år siden er ikke hvert mange kr i dag
    Takker for raskt svar
    Det er riktigt det er den,
    så det er ikkje noko å sjå på film med? eg vart litt usikker på heile kjøpet, men den er god til pc og bilder?
    Eg skal gi kr 3000,- for den, og pæra kommer på ca 500$ I tilegg,
    for dyrt?
    Eg skulle visst dette raskt for eg kan trekke meg om det ikkje går for lang tid
    det var en dyr sak i si tid, men seff, som ovanståande sa det skjer vel mykje på den fronten også, på forehånd hjertelig takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    3000kr +pære ?????? dette er nesten lureri (galskap) den er ikke hvert mer en 1000kr med pære.jeg hadde i giddet og brukt det en gang.fordi den kostet mye når den kom ut på markedet betyr på ingen ting prisene har falt som en stein og kvaliteten har god opp.
    du får nye projektor i dag som knuser denne til samme pris.styr unna.

se bare se her..

Nettdata Lyd & Bilde - Sandnes

Nettdata Lyd & Bilde - Sandnes

her er noen brukte
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...ct=37955&cat=5

bare se på denne den kostet 55000kr for 2år siden går nå for 7500kr og dette var/er en meget bra hjemme kinoprojektor.

[http://avforum.no/avtorget/showprodu...ct=37484&cat=5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •