Hifi klubbens forsikring på projektor...??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hifi klubbens forsikring på projektor...??

skal til å handle meg en projektor fra hifi klubben. Går for en optoma HD65 har jeg funnet ut. Ser så at Hifi klubben annonserer med forsikring te 1095 kr, og er da litt i tvil om denne er verdt penga.... Den dekker da diverse hendig uhell, funksjonssvikt grunnet slitasje etc... Forsikringen gjelder for 5år!

Det som gjør at jeg snuser på denne forsikringen er imidlertid at den dekker det dersom pæra ryker innen 4år etter kjøpsdatoen, uavhengig av hvor mange timer projektoren er gått når den ryker! Uten forsikring har jeg uansett 2000 timer/2år pæregaranti.

Hva koster egentlig en sånn pære???? Bruker projektoren ganske mye(har en på lån nå) til film etc, og litt spill etterhvert.... Blir sikkert 70-100 timer i månden tenker jeg.....

Noen som har noen tanker rundt dette????

Vigzy

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I utgangspunktet er jeg veldig skeptisk til slike "idiot-forsikringer". Grunnen er enkel for min del, den er dyr og jeg har allerede Pluss Innboforsikring som dekker alt innbo uten egenandel (grunnen til ingen egenandel er at jeg har det dekket gjennom jobben/forbundet, noen kan ha det pga at 2 personer i husstanden har samme type forsikring).

Men som du nevner, det kan jo være en god idé å tegne denne forsikringen hvis du regner med at pæren kommer til å ryke innen 4 år og at den koster mer enn forsikringspremien.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •