Epson EMPTW-10 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 48 av 48
    Newcomer nepse sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så i dag anmeldelser av Epson EMP TW200, TW10 X1 og en del andre prosjektorer i et hjemmekinoblad ( husker ikke navnet helt ).
    X1 kom best ut i test, 93 i score. Lurer på om jeg kanskje skal satse på den.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var i DVD 6 Hjemmekino. Hi-Fil var tilstede under den testen som ressursperson innen HTPC.

Leter du litt her på forumet finner du hans meninger om testen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes Epson EMP-TW10 er et kjempegodt, og ikke minst økonomisk kjøp i den prisklassen. Har en selv, kjøpte den nylig fra Netshop.no da de hadde den på tilbud (7700 kr), men det var uten Gamecube'n. Som nevnt, hvis du leter så finner du pixlene på bildet, men sitter du litt unna/ikke blåser opp bildet altfor mye så fungerer den kjempefint til det meste. Helt grei kvalitet, synes det er veldig god kontrast, heller ikke dårlig sortnivå. Eneste jeg kan sette som et minus er vel den lave oppløsningen, som gjør at den skalerer ned bildet litt på film (litt av kantene forsvinner). Men mener allikevel det er et av de bedre kjøpene, spesielt ettersom pæra ikke koster mer enn 1800, og den burde fungere godt nok for de fleste bildemessig, kanskje spesielt for førstegangskjøpere.

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg testet X1,så syntes jeg den hadde bedre bildekvalitet en de jeg har sett av billige lcd-projektorer.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nepse
    Så i dag anmeldelser av Epson EMP TW200, TW10 X1 og en del andre prosjektorer i et hjemmekinoblad ( husker ikke navnet helt ).
    He He... hvis X1 er aktuell, bør BenQ PB6100 også være det :wink:

Bidda

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer nepse sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bidda
    Sitat Opprinnelig postet av nepse
    He He... hvis X1 er aktuell, bør BenQ PB6100 også være det :wink:

Bidda
    Hehe, jepp

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen.
    Det var kanskje en tabbe å legge inn et screenshot tatt med ustødig hånd og ukalibrert PJ. :roll:
    Det kan godt hende at det er et grønnskjær over bildet (er nok enig i det), men jeg er en newbie som nettopp har fått min første prosjektor så det er nok en god del å gå på vedr kalibrering og tweaking av bildet. Men som stort sett "rett opp av boksen" oppsett synes jeg at bildet er riktig så bra. Bra dynamikk og varme i fargene. Har DVE i bestilling så det kan nok helt sikkert bli bedre. Som en relativt billig "første prosjektor" kan jeg trygt anbefale TW10. Du får mye for pengene - eneste minus er en noe lav oppløsning. Ekte 16:9 er ikke å forakte..... :

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •