Firmware oppdatering Infocus X1.. hjelp meg..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Firmware oppdatering Infocus X1.. hjelp meg..

Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg skal få til en firmware oppgradering på X1 mot winXP ???

Nå har jeg fulgt prosedyren til punkt og prikke som er vedlagt når man laster ned ny firmware. Så fort jeg kobler usb kabelen til så setter winXP igang med å gjenkjenne noe og jeg får opp 2 stk. USB Human interface device under Human interface devices og jeg får opp USB composite device under Universal serial bus controllers (Under device manager i XP)

Så skjer det ingenting mer.. jeg prøver å oppdatere driverne til de forskjellige nye tingene som kommer opp med drivern som fulgte med firmware pakken fra infocus, men det vil den ikke godta. Jeg har forsøkt å legge til ny maskinvare manuelt og velge den driveren fra infocus, da får jeg opp Infocus Projector under Projectors, men det står "Device cannot start".

Noen som har forslag ? jeg har prøvd på en maskin med win2000 på.. fikk det ikke til der heller.. har også prøvd med flere usb kabler..

hjelp..

-Hans Kristian

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om det går, men prøv å disable plug & play? Er det en driver som skal legges inn for X1? Legg inn driver først UTEN å ha i kabel, deretter, slå av og på maskinen, sett inn USB og den skal kommunisere greit. I hvertfall sånn det skulle gjøres med digitale kameraer koblet til pc når jeg jobbet i fotobutikk.

ProtoType

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kommet meg litt lenger her nå, fått installert infocus driverne, nå fikk jeg connected i FlashUSB programmet. Neste problem er at når jeg trykker på "download" så skjer det ingenting.. den står bare som "connected" så begynner den ikke å laste inn den nye firmwaren..

hmm..

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hakka
    Jeg har kommet meg litt lenger her nå, fått installert infocus driverne, nå fikk jeg connected i FlashUSB programmet. Neste problem er at når jeg trykker på "download" så skjer det ingenting.. den står bare som "connected" så begynner den ikke å laste inn den nye firmwaren..

hmm..
    Er du sikker på at du følger bruksanvisningen til punkt og prikke? Jeg har oppgradert to ganger, og begge ganger uten noe som helst problem. Du MÅ følge bruksanvisningen slavisk for å få det til.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk det til til slutt, jeg lukket alt som var av andre programmer som gikk i bakgrunn osv.. Da ville den sette i gang å laste inn den nye firmwaren. Så hvis noen andre skulle ha samme problem å kommer over denne posten, så anbefaler jeg å prøve å lukke mest mulig andre programmer før man prøver..

Eneste som var dumt var at firmware oppdateringen hjalp ikke mot det jeg håpet på.. å få Xbox til å vise seg i PAL med monster gamelink komponentkabelen.. Så det er neste problem..

-Hans Kristian

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •