Sanyo Z2000 kontra Sony VW40

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sanyo Z2000 kontra Sony VW40

Har nå en z2000 og lurer på å prøve en annen type projector enn lcd siden jeg bare har brukt dette siden panna 300 kom ut.

Kunne jo tenkt meg en W5000 men vil da bli 7-8" for lite bilde i forhold til lerrete mitt. WV40 har bedre zoom så den vil gå, men spørsmålet er om jeg vil oppleve mye bedre sortnivå enn z2000?

Det sies at begge disse projektorene er lyssvake men jeg kjører min z2000 med lampemodus på lav og har satt ned gamma ett hakk, så jeg synes den ikke er lyssvak i mitt rom. Rommet har jeg dekket mestedelen av veggene med sorte gardiner, eneste som er hvit er taket. lengden fra bakveggen til fronten er ca. 4,4 meter og lerrete er 100"

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roffy
    Har nå en z2000 og lurer på å prøve en annen type projector enn lcd siden jeg bare har brukt dette siden panna 300 kom ut.

Kunne jo tenkt meg en W5000 men vil da bli 7-8" for lite bilde i forhold til lerrete mitt. WV40 har bedre zoom så den vil gå, men spørsmålet er om jeg vil oppleve mye bedre sortnivå enn z2000?

Det sies at begge disse projektorene er lyssvake men jeg kjører min z2000 med lampemodus på lav og har satt ned gamma ett hakk, så jeg synes den ikke er lyssvak i mitt rom. Rommet har jeg dekket mestedelen av veggene med sorte gardiner, eneste som er hvit er taket. lengden fra bakveggen til fronten er ca. 4,4 meter og lerrete er 100"
    Å gå fra Z2000 til VW40 er faktisk en solid oppgradering, spesielt på kontrast og sortnivå. Du vil merke at du har vesentlig bedre dynamikk i mørke scener, og således vil sortnivået også oppleves som bedre, i tillegg til at det med all sansynlighet også måler bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men hva farge angår, er vel z2000 best?