Har du lagt inn ønsket om HDTV her? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har selv bestilt T2 med wm9 HD tillegget, men har også fått vite at denne muligens er beskyttet med microsofts DRM (Digital Rights Management) som gjør at filmen ikke kan spilles i maskiner utenfor Canada og USA :shock:

Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hørte at den skulle være beskyttet på samme måte som Motown-DVD'n. Dvs at man må ha nett-tilgang første gang fila skal avspilles. Mulig vi snakkes om samme ting.

Det var da en eller annen som bestilte denne her? Virket det?

Active Frode H. sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorAtle
    Jeg hørte at den skulle være beskyttet på samme måte som Motown-DVD'n. Dvs at man må ha nett-tilgang første gang fila skal avspilles. Mulig vi snakkes om samme ting.

Det var da en eller annen som bestilte denne her? Virket det?
    Jeg har både bestilt og mottatt, og det virket ikke. Jeg har avbestilt T2EE til DRM blir hacket, eller den kommer i en sone 2 versjon, har samtlige av de andre utgavene, og trenger ikke en til.

Frode

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Per Johnny,

mener du at T2 ble skutt med soft-filtre, skjedde dette i prosesseringen etterpå eller snakker du om digitaliseringsprosessen (til DVHS)? Nå er det jo ganske lenge siden jeg så den på kino, så jeg husker ikke hvordan den var der."

Annerkjente anmeldere som eier gode 35mm kopier av T2 sier at den har en generell myk karakter - det kommer av type film-stock som er brukt og ikke av filtre(det varierer fra scene til scene). Den nye transferen ble først brukt til DVHS utgaven av T2.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    672
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har fått T2-EE til å virke? Vurderer sterkt å bestille denne, men ser at folk her sier den kun fungerer i USA og Canada?

Hva er grunnen til at det ikke fungerer her? Hva er forskjellen på norske og amerikanske PC'er?

:?: :?:

Newcomer sjokomelk sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rinn
    Hva er forskjellen på norske og amerikanske PC'er?

:?: :?:
    Eneste rene forskjellen er at strømforsyningen kjører på 110v istedenfor 220v.

Der det kan ligge er at ip adressen man har ikke er amerikansk og man kan få problemer av den grunn. Fordi man har en nogenlunde peiling på hvilke ip adresser som brukes i usa/canada og hvilke som ikke gjør det. Har vært borti det en gang, men har ikke sett det hverken før eller siden (sikkert fordi det er en dårlig måte å beskytte seg på).

Active tZar sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sjokomelk
    Der det kan ligge er at ip adressen man har ikke er amerikansk og man kan få problemer av den grunn. Fordi man har en nogenlunde peiling på hvilke ip adresser som brukes i usa/canada og hvilke som ikke gjør det. Har vært borti det en gang, men har ikke sett det hverken før eller siden (sikkert fordi det er en dårlig måte å beskytte seg på).
    Hvis det er beskyttelse mot IP'en burde man kunne gå rundt dette ved å benytte en proxy plassert i USA.
    Forøvrig syns jeg det høres ut som en merkelig måte å beskytte ting på.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •