EPSON S1L netting

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer crx sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

EPSON S1L netting

Hei! Sliter med hønsenetting på projektoren min, og før jeg blir slaktet for i det hele tatt å legge inn spørsmål om så dårlig utstyr, ops: så legger jeg til at jeg vet at den ikke er spesielt god i utgangspunktet, men jeg er temmelig sikker på at den er bedre enn det jeg har fått frem nå.:-D

Har ganske lang s-video kabel fra NAD T763'en,kjører alt(ps,dvd spiller,tuner) inn på den, og kun en kabel rundt hele rommet og inn til projektor.

Hvor mye har kabelen å si? Tenker på kvaliteten av den jeg har kjøpt på Clas Ohlson kontra noe annet som kanskje ikke koster så mye som 10k pr. m..¨

Andre ting som kan gjøre bildet bedre?

Takk for alle svar

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av crx
    Hei! Sliter med hønsenetting på projektoren min, og før jeg blir slaktet for i det hele tatt å legge inn spørsmål om så dårlig utstyr, ops: så legger jeg til at jeg vet at den ikke er spesielt god i utgangspunktet, men jeg er temmelig sikker på at den er bedre enn det jeg har fått frem nå.:-D

Har ganske lang s-video kabel fra NAD T763'en,kjører alt(ps,dvd spiller,tuner) inn på den, og kun en kabel rundt hele rommet og inn til projektor.

Hvor mye har kabelen å si? Tenker på kvaliteten av den jeg har kjøpt på Clas Ohlson kontra noe annet som kanskje ikke koster så mye som 10k pr. m..¨

Andre ting som kan gjøre bildet bedre?

Takk for alle svar
    Heisan,

Her blir ingen slaktet for HIFI-utstyret de har. Skulle bare mangle

Når du sier du sliter med hønsenetting på projektoren din, er det dessverre lite å gjøre med dette. Ønsker du et maksimalt skarpt bilde, er dette noe du må ta med på kjøpet. Er du villig til å ofre noe skarphet, kan du defokusere litt på projektorens objektiv. Dette gjøres med spakene på toppen av objektivet.

Dersom dette ikke er tilstrekkelig, er eneste mulighet å sette seg lenger borte fra lerretet, eller kjøpe ny projektor.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •