Epson EMP-TW2000 eller Panasonic PT-AE2000..?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer ArneK sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Epson EMP-TW2000 eller Panasonic PT-AE2000..?

Har lyst til å pensjonere min BenQ 8700+ som har jobbet flott og trofast gjennom noen år, men er veldig i tvil om hvilken projektor jeg skal velge.

Utifra tester jeg har lest virker Epson TW2000 og Panasonic AE2000 veldig likeverdige, og det skiller bare noen få lapper i pris. Panasonicen ser ikke ut designmessig, men performance, støynivå og kontrast er viktigst.
    Virker som om AE2000 er litt mer støysvak, har litt bedre kontrast og luminans enn TW2000, men jeg har lest for og imot på begge to igrunn. AE2000 har også tre HDMI-innganger mot TW2000s to.

Projektoren skal stå i mitt filmrom som har svarte vegger/tak og mørkegrått gulv. Grått Adeo rammelerret.

Den nåværende projektoren henger i taket, men jeg har lyst til å forsøke å sette den nye projektoren på toppen av et skap bakerst i rommet, for å få den lenger unna sitteposisjonen (vil ha viftestøy lengst mulig unna).
    Men fra toppen av skapet til taket er det bare 13,9 cm så det må derfor bli en lav projektor...

Spec's jeg har lest på projektorenes høyde varierer med flere cm, så er det noen som har disse og kan gi meg nøyaktige mål på høyden inkl bein?
    Vil de få plass på toppen av skapet, og hvis ikke går det an å ta av/skru av beina for å få det til?

Er det noen i Drammensområdet som har TW2000 eller AE2000 som kunne gitt en demo kanskje?

Tips og råd mottas med takk :-)

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tw2000 er ca 14,5 cm høy. Er utrolig fornøyd med den da

Newcomer ArneK sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant enda noen flere sammenligningsreviews på nettet, så da er en TW2000 bestilt. Tjohooo!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •