BenQ W9000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: BenQ W9000

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BenQ W9000

Noen som har erfaring med BenQ W9000? Ble tilbudt den til 15.000 kr fra elektro forhandler. Skal brukes til film og ps3 og skal prosjektere i en kvadratisk stue på 25 m2 der jeg har mulighet til å få det relativt mørkt. Godt kjøp?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra projektor, men prisen er kanskje litt høy. Får en w5000 for samme eller lavere pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt to stykker som begge ble returnert pga feil og byttet til Epson tw2000, og min erfaring med w9000 er meget bra bilde, men, som du kan lese en del om her på forumet, stor feilrate på disse.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har svart deg på E-post også, men gjentar her:
    15K for en W9000 er ran. Da bør du heller kjøpe etterfølgeren (W5000), den får du blant annet hos avshop til 14.999,-. Når det gjelder lerret, så velger du grått om rommet er lyst (f.eks hvitt tak), og hvitt lerret om rommet er sortmaskert. 92 tommer er forøvrig latterlig lite med 4,5 meter sitteavstand. Jeg ville ikke gått for noe mindre enn 100 til 106 tommer. Kjøper du 92" lerret, vil du antakelig angre etter svært kort tid. Full-HD oppløsning er også meningsløst med så lite lerret på den avstanden, da klarer du deg fint med en 720p projektor.
    PS: jeg har ingen tilknyting til AVshop, brukte bare kelkoo.no for å finne beste pris
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bakdelen med W5000 er at den ikke har motorisert zoom/fokus. Noe jeg synes bør telle.
    Det har W9000, derfor ville jeg heller gått for den. Men 15k var litt stivt, men ran var kanskje å overdrive? ;-)

Rune

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er veldig godt fornøyd med min W9000. Jeg har ikke hatt noen som helst problemer med denne. Det hadde jeg forsåvidt ikke med min forrige BenQ, PE7800 heller. Jeg har dog ikke sett W5000, men ville nok instinktivt gått for denne da den er nyere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •