Valget er tatt, det ble IN82.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valget er tatt, det ble IN82.

Etter å ha brukt litt tid på dette, er valget endelig tatt, og en godsak ligger bak i bilen min. Gleder meg til å reise hjem etter jobb og montere opp min første fullHD projektor.

Valget mitt falt til slutt på Infocus IN82. Dette blir min tredje Infocus, og dette hadde litt innvirkning på valget mitt. Kjenner Infocus godt fra før, samt det faktum at fabrikkkalibreringen er meget god, gjorde at valget falt på denne.

Fikk en god deal på denne nå som X10 og IN83 er på trappene, og endte opp med en demo modell som kun har 23 timer på pæra si, det er som nytt for meg. I tillegg er det selvfølgelig full garanti som om den er ny. Skulle bare mangle, den er kjøpt hos Hifi Center Kjeden.
    Så får jeg bare håpe at dette er et lykkelig valg for min del, jeg er skikkelig klar for fullHD!

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg likte veldig godt IN82 når jeg hadde den for test,og jeg er sikker på at du kommer til å gjøre det samme. Den er god på det meste

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Jeg likte veldig godt IN82 når jeg hadde den for test,og jeg er sikker på at du kommer til å gjøre det samme. Den er god på det meste
    Ja jeg har lest endel godord om den både fra deg og andre, og det hadde også sitt å si for valget mitt. Blir absolutt påvirket av tester og omtaler!

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Den er montert!

Endelig er den i hus og montert i taket. Måtte flytte den litt nærmere lerretet enn min gamle Infocus 5700(R.I.P.) sto, men det var ikke noe problem.
    Måtte også flytte takfestet litt til høyre, da lampen på denne var på motsatt side av mine gamle Infocuser.

Fikk igang galskapen såvidt i går kveld, sånn for å sjekke at den virket bare.
    Og det gjorde den!

Deilig å se at det lyser 1080P mot deg!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •