Mulig å bruke projektor og lerret uten å lage store merker?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mulig å bruke projektor og lerret uten å lage store merker?

Hei!

Skal flytte på hybel om tider og stunder, og har startet sparingen til projektor og lerret, da jeg ønsker å oppleve noe større enn 40"! Men siden jeg bare leier et rom (vil bo i en kjeller i enebolig), så vil jeg være forsiktig med å borre og slikt i tak og vegger.

Så, er det mulig å få til projektor og lerret uten store merker? Projektoren kan jeg sette på en høy gjenstand (trenger ikke å være så elegant dette), men lerret er jeg tom for ideer. Takk for all mulig hjelp her!

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prosjektor kan du sette på en hylle bakerst i rommet ja, lerret burde jo man feste i 2 skruer iallefall, så bruker du sparkel og litt maling når du flytter

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes jo relativt store opptrekkslerret også? Vet ikke om det kan friste med 80"?

AVshop.no / SONY DynaClear Opptrekkslerret 80"

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så alt man bruker for å feste f.eks. AVshop.no / DreamScreen V2 BrightWhite xWideFrame 16:9 330 cm/150" er 2-3 skruer?

Vil opptrekkslerret gi samme kvalitet som et "nedtrekkslerret", eller gir det mye ujevnheter?

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    rammelerret er helt klart bedre, du kan jo snekre deg en fot til det hvis du har en liten snekker i deg

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikea

Heio
    Var i samme situasjon som deg at jeg ikke ville feste i tak eller vegg.Jeg kjøpte et stort bilde på ikea 200*140. På tilbud for 550,-. Typen med alu ramme som du spenner lerretsbilde over. Kjøpte så lerret fra rull hos en kunst-maler-utstyrsbutikk for ca 300,-. Spente lerretet litt for stramt så jeg måtte stive det av bak med to plankebiter. Funker som F.... Bare å sette foran TVen når jeg skal bruke PJ. Har pJ til å feste på vegg AN-110. Brukte bare en hylleplate 200*20 kjøpt for 99,-Stakk den bare bak sofaen slik at den sto i klem mellom sofaryggen og veggen. Null hull til under 1000 lappen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •