R.I.P. Infocus 5700, jakten er i gang!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

R.I.P. Infocus 5700, jakten er i gang!

R.I.P Infocus 5700, og takk for alle de gode stundene du ga meg. Fikk i dag den tunge beskjeden om at du ikke overlevde den oppgraderingen og servicen jeg sendte deg på, du syntes nok var nok og ville ikke mer. Jeg tar deg på ordet der og lar deg nå få hvile.
    Men du skal ha en stor takk for alle de gledene du ga meg, og du vil aldri bli glemt for at du introduserte meg for en verden full av store bilder. Tusen takk Infocus 5700, og du skal vite at jeg fortsetter i samme spor, men nå starter jakten på din etterfølger i form av en FULL HD PROJEKTOR!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var noen flotte siste ord! Om du har vært fornøyd med Infocus og vil holde deg til det kan det jo tenkes in83 vil være noe for deg. Den er iallefall på lista mi over hva som er virkelig HOT i `08.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ballis
    Det var noen flotte siste ord! Om du har vært fornøyd med Infocus og vil holde deg til det kan det jo tenkes in83 vil være noe for deg. Den er iallefall på lista mi over hva som er virkelig HOT i `08.
    Du er her inne på noe essensielt Ballis, det blir nok enten IN82 eller den nye IN83 som etterføger den gamle traveren som har gitt meg så mye glede.
    Men det kommer litt an på pris, det er så mye å spare på å handle i feks Japan.
    Og jeg vurderer også bruktmarkedet på HD1, VW50/60/100. Det er vanskelig, men kjenner Infocus så godt, så vi får se.
    Eneste som er bankers, er at det blir full HD.

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet når IN 83 kommer? Leter på vegne av en kamerat av meg