BenQ W5000 - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 72 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 51 61 71 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 1435

Tråd: BenQ W5000

Newcomer octane sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    297
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Går fint det, hvis du kjøper ett BenQ takfeste ihvertfall, da blir pj på det laveste punktet ca 30cm fra taket. Jeg har under 240cm i takhøyde, samt 92" Dreamscreen lerett.

Sitat Opprinnelig postet av PerEspen
    Slenger meg inn på tråden ettersom jeg har veldig lyst på denne PJn. Men jeg har ikke så altfor stor peiling på offset etc. Så hvor lavt blir denne hengende når man har 240 cm takhøyde og ca 90-100" lerret og man bildet bli i "normal" høyde?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

SannaX

Du får lese noe mer en siste innlegg! Dette er forklart flere ganger på denne tråd! se f.eks.side 2. -og også under tråd Benq W 20000
    mvh.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Robert U.
    Du får lese noe mer en siste innlegg! Dette er forklart flere ganger på denne tråd! se f.eks.side 2. -og også under tråd Benq W 20000
    mvh.
    Ehh...javel?? Så du tror jeg kun har lest siste side? Bra! Jeg vet det er forklart flere steder (har vært gjennom tråden så det er sagt), men det er en grunn til at jeg gjør narr av meg selv og lurer på om jeg er tjukk i hue som ikke skjønner det
    Uansett har jeg funnet ut av det (uten din eminente hjelp Robert U )

Har versjon 1.21, så da slipper jeg vel å stresse med oppgradering foreløpig!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av octane
    Går fint det, hvis du kjøper ett BenQ takfeste ihvertfall, da blir pj på det laveste punktet ca 30cm fra taket. Jeg har under 240cm i takhøyde, samt 92" Dreamscreen lerett.
    Hvor langt unna sitter du da? ca 3.5-4 m?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter også og regner litt på plassering av denne. Hvor langt er minste praktiske avstand (med plass til kabler og slikt) fra bakvegg til linse?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av atledreier
    Hvor langt er minste praktiske avstand (med plass til kabler og slikt) fra bakvegg til linse?
    Hei, så i et tidligere innlegg at man kunne klare seg med 3 cm klaring i bakkant for å få plass til kabler. Projektoren er 49 cm bred og 42 cm lang så vidt jeg har funnet ut. Da får du 45 cm fra bakvegg til linse.

Med en slik bør man klare å få den helt inntil veggen:
    AVshop.no / MONSTER Advancedâ„¢ for HDMIâ„¢ 1080p 90 Degree Adapter

Jeg håper å kunne plassere den i en hylle som er 38 cm dyp, den vil da stikke noen cm ut. Men utformingen gjør at det kanskje ikke ser alt for dumt ut?

Jeg har forresten sett bilder med både 1 og 2 HDMI porter på den, hvor mange porter får man når man kjøper den fra f.eks avshop.no?

Helge

Active St3ffaN sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er den dynamiske irisen aktivert hele tida eller det noen instilling for å slå den av og på? Kanskje det er den funksjonen som heter Dynamic Black?

Newcomer octane sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    297
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PerEspen
    Hvor langt unna sitter du da? ca 3.5-4 m?
    Ja jeg sitter rett under pj, å den er skrudd opp 4m fra lerett.

Intermediate wasimza sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    546
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Helgeo

Jeg har forresten sett bilder med både 1 og 2 HDMI porter på den, hvor mange porter får man når man kjøper den fra f.eks avshop.no?

Helge
    To HDMI porter.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    546
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Litt firkanta på ANOVO

Har de siste dagene vært i kontakt med ANOVO for oppgradering. Jeg har ikke noe lyst til å sende pj'en i posten. Foreslo derfor overfor ANOVO at jeg kunne komme innom med den, vente mens de utførte arbeidet, for så å ta den med tilbake igjen. Fikk et tørt svar om at de tok et hastegebyr for å legge alt annet arbeid til siden for å gjøre jobben for meg. Så de foretrekker heller at man sender per post og bruker 10 dager på DET. Og hvor lang tid tar selve oppgraderingen? Jo, 10 minutter. Herregud...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wasimza
    Har de siste dagene vært i kontakt med ANOVO for oppgradering. Jeg har ikke noe lyst til å sende pj'en i posten. Foreslo derfor overfor ANOVO at jeg kunne komme innom med den, vente mens de utførte arbeidet, for så å ta den med tilbake igjen. Fikk et tørt svar om at de tok et hastegebyr for å legge alt annet arbeid til siden for å gjøre jobben for meg. Så de foretrekker heller at man sender per post og bruker 10 dager på DET. Og hvor lang tid tar selve oppgraderingen? Jo, 10 minutter. Herregud...
    ....så du mener at de skal bare legge vekk det de holder på med for å fikse din pj... ...snakk om å være selvsentrert :roll: .
    Det er ikke mer enn rett og rimelig at de tar betalt ekstra for å utføre hasteoppdrag, det har noe med å legge til rette for en effektiv arbeidsdag.

Hvorfor er du redd for å sende den med posten? Hvordan ble den levert fra BenQ og hjem til deg??

Jeg har selv sendt inn til ANOVO for oppgradering og kan ikke annet enn være imponert over servicetid. Sendte på mandag, fikk levert PJ tilbake på døra torsdag i samme uke med budbil, gratis selvfølgelig.
    Du kan også levere personlig, følge med på nettsiden deres når den er ferdig, så kan du komme å hente selv, det er bare å si ifra til ANOVO.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte meg denne projektoren igår sammen med Samsung BD-P1500. Sliter med bilde når jeg kjører 1080/60p. Bildet blir helt snøete. Går jeg ned på 720p så blir bildet bra. Noen som har opplevd dette og har et par tips på lur?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kamikaze
    Kjøpte meg denne projektoren igår sammen med Samsung BD-P1500. Sliter med bilde når jeg kjører 1080/60p. Bildet blir helt snøete. Går jeg ned på 720p så blir bildet bra. Noen som har opplevd dette og har et par tips på lur?
    Hadde samme problemet, det viste seg å være for dårlig kvalitet på min 10 M HDMI-kabel, byttet til en av bedre kvalitet og "vips" problemet ble borte. Er generellt skeptisk til kabelhysteriet, men her måtte jeg gi meg gitt....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fryktet et slikt svar gitt ;-). Min HDMI er ti meter, hvor mye opp i pris måtte du gå for å få tilfredstillende kvalitet?
    Det som er litt merkelig er at jeg klarer å kjøre 1080/24p på en Sony sone A Blu-ray spiller jeg har stående. Er det så stor forskjell på 60p og 24p eller er det spillerne som er forskjellige i styrke på signalene de sender ut?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fryktet et slikt svar gitt hehe. Min HDMI er ti meter, hvor mye opp i pris måtte du gå for å få tilfredstillende kvalitet?
    Er ikke sikker på hvor innslagspunktet ligger , men jeg kjøpte en DreamScreen UltraFlat til ca 1 høvding...den fungerte utmerket.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    546
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AlmaRex

Jeg har selv sendt inn til ANOVO for oppgradering og kan ikke annet enn være imponert over servicetid. Sendte på mandag, fikk levert PJ tilbake på døra torsdag i samme uke med budbil, gratis selvfølgelig.
    Du kan også levere personlig, følge med på nettsiden deres når den er ferdig, så kan du komme å hente selv, det er bare å si ifra til ANOVO.
    Du har et poeng der. Kanskje jeg skal driste meg frempå og sende i posten jeg også. Hvis det kun tok 3-4 dager, er det jo imponerende. Prøver å sende min på mandag da.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sett PM'en jeg sendte deg Wasimza? :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for hjelpen AlmaRex

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wasimza
    Du har et poeng der. Kanskje jeg skal driste meg frempå og sende i posten jeg også. Hvis det kun tok 3-4 dager, er det jo imponerende. Prøver å sende min på mandag da.

....min erfaring er i hvertfall veldig god, velger å tro at det ikke var tilfeldig.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for hjelpen AlmaRex

Bare hyggelig

Side 11 av 72 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 51 61 71 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •