Lg An215

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Lg An215

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lg An215

LG AN215 - LG Global Site

Da har AN110 endelig fått en oppfølger. Men skuffelsen er selvsagt stor over at det ikke er full HD!

AN215 ser ut til å være endel mer lyssterk, særlig i stille-modus (1000 mot 650 ANSI Lumen), men den har også fått en justerbar Smart Iris-funksjon som sikkert kan redusere dette noe. Står ikke hva slags panel som er i den, bare at det er en 0.62" DLP.

Noen som har mer info/tester?

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    INGEN interesse rundt denne????? Merkelig...er jo etterfølgeren til den eneste vegghengte projektoren på markedet! Skjønner at 720p ikke er det hotteste om dagen, men allikevel...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt som ikke er full-hd..... Booooring:-D

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert for mange, men en projektor man kan henge på veggen og som dermed tar seg bra ut i en hvilken som helst stue, samtidig som prisen ikke er så gal (ble visstnok annonsert til 12900 SEK i sverige for over et år siden) bør den jo være interessant for noen.

Jeg spør derfor igjen: Er det noen som vet hvor i verden det går an å kjøpe denne, pris, tester etc??

Newcomer stearic sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil gjerne "bumpe" denne, jeg. Er veldig interessert i denne projektoren eller lillebroren 110, men finner den INGEN sted. Verken på qxl, finn, ebay eller nytt noe sted så jeg regner med at denne er faset ut? Har til og med kontaktet LGE for å høre om de hadde kjennskap til noen som fortsatt selger den, eller om de tilfeeeldigvis skulle ha en til overs de kunne selge til en snill nordmann, men fikk copy+paste svar tilbake

Hadde værrt veldig takknemmelig dersom noen vet om butikker eller privatpersoner som selger enten AN110W eller AN215 til en fornuftig pris

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •