Epson EMP-TW1000 vs. Sanyo PLV-Z2000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Epson EMP-TW1000 vs. Sanyo PLV-Z2000

Hei!

Skal snart flytte inn i ny leilighet, og må derfor ha noe utstyr å se film på. =)

Har sett litt på TW2000 fra Epson, men den blir litt dyr.
    Ser det er folk som sammenligner den og den Z2000 fra Sanyo, men hvordan er den iforhold til TW1000 fra Epson? Prisen er ganske lik. (eller er det bare påsketilbudet på Epson sine jeg blir lurt med?)

Takker for svar

-Trond

Edit:
    Kan legge til det er første gang jeg skal kjøpe projektor, så er litt fersk her.
    Flytter inn i ny lys leilighet, med store vinduer, så har vel begrenset kontroll på lyset som kommer inn. Planla å kjøpe et grått lerrett i tillegg. Kan en av de være et godt valg for meg tro?

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av skille
    Hei!

Skal snart flytte inn i ny leilighet, og må derfor ha noe utstyr å se film på. =)

Har sett litt på TW2000 fra Epson, men den blir litt dyr.
    Ser det er folk som sammenligner den og den Z2000 fra Sanyo, men hvordan er den iforhold til TW1000 fra Epson? Prisen er ganske lik. (eller er det bare påsketilbudet på Epson sine jeg blir lurt med?)

Takker for svar

-Trond

Edit:
    Kan legge til det er første gang jeg skal kjøpe projektor, så er litt fersk her.
    Flytter inn i ny lys leilighet, med store vinduer, så har vel begrenset kontroll på lyset som kommer inn. Planla å kjøpe et grått lerrett i tillegg. Kan en av de være et godt valg for meg tro?
    Du har jo også en god kandidat her http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1562 (Epson TW-980).

Og siden du har et lyst rom så er det best å gå for et grått lerret.
    Mvh bigtor

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •