PS3 + Benq W10000 = hjelp til innstillinger

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 + Benq W10000 = hjelp til innstillinger

OK, så er jeg litt lat, og utålmodig. Joda jeg har lest både brukermanualer og tråder her på forumet. Men det er hele tiden myntet på litt sånn "prøv og finn ut selv" metoden. Og den metoden passer meg dårlig

Jeg har altså en Playstation 3, koblet via optisk til Denon 3806, og via HDMI til Benq W10000, som peker mot et Projecta Procinema lerret. 99% av all filmtitting foregår etter mørkets frembrudd, så lysnivå i rommet er ikke et tema å bry seg om antar jeg.

Lyd og bilde er der, og alt fungerer. Men det var dette med å få det best mulig da............
    Sist jeg skulle se film, var det så sterke farger at solbriller kunne vært en god ide. Etter laaaaaang tid (ca 3 minutter), fant jeg ut at Full RGB var slått på i PS3, og det var tydeligvis en dårlig ide!?

Så kan noen være så snill og komme med en liten smørbrødliste av innstillinger på PS3 og Benq W10000?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hei
    jeg har ikke w1000 men 7700 innstiligs mulighetene er vell ganske like.
    på ps3 så bruker jeg "RGB" og "begrenset" som innstilinger.og ikke minst 1080p ut
    på benq så er det viktig att du bruker riktig mode som cinema mode eller teater mode.prøv deg fram vem som er best juster deretter farger kontrast og lys på fjernkontrollen og lagre dem på forvalg 1-2-3 på fjernkontrollen så kan du til passe innstilingene til forskjellige kilder.game mode har som regel grelle farger.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •