Problemer med å skaffe pære til ganske ny prosjektør - hva kan man forvente?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med å skaffe pære til ganske ny prosjektør - hva kan man forvente?

Er litt bekymret for tiden etter å ha forsøkt å bestille ny pære til en relativt ny BenQ PE 7800. Denne er vel knappe 2 år gammel og fungerer igrunnen utmerket, men ny pære må den jo ha nå og da. Imidlertid virker det ikke som om dette finnes i landet for tiden og det må jo være for dårlig? En prosjektør har vel en forventet levetid på 5-10 år som annen elektronikk og det er da merkelig at det etter så kort tid ikke finnes reservedeler i landet. Meget mystisk. Alle nettbutikker jeg har søkt på har den ikke på lager. Prøvde å bestille den hos Netshop.no og det angrer jeg på. Den står i bestilling der, men leveringsdatoen flytter seg stadig. Da jeg bestilte skulle den ankomme 3. mars men siden det har den datoen stadig flyttet seg.

Så begynte jeg å lure litt på hvem som er offisiel leverandør av disse pærene. Har en mistanke om at alle disse nettbutikkene jeg ser på ikke er dette siden de ikke lagerfører pæren. Noen som vet hvilken nettadresse som er offisiel leverandør? Der må jeg sikkert finne den på lager skulle jeg tro.

Active Xell sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    da vile jeg ringt BenQ sin helpdesk og hørt med de.

BenQ Nordic - Norge - Sverige - Suomi - Danmark - Service & Support

De burde jo være intresert i at folk får tak i pærer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •