Førsteinntrykk, demo av Infocus IN82!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Førsteinntrykk, demo av Infocus IN82!

Da har jeg fått tatt en liten titt på IN82 in action. Var en tur innom Hifi Centeret i Porsgrunn og kikket litt,der har de den montert i demorommet sitt.
    Forøvrig et nyoppusset lokale.

Det første jeg reagerte på, var at den er veldig stor fysisk IN82. Den er diger syns jeg. Er det normalt at full HD projektorer er større enn de gode gamle?

Over til synstitten jeg fikk,satt der inne i 15 min kanskje,helt for meg selv og sugde inn inntrykk.

Nå er ikke jeg bevandret i full HD verdenen, men jeg reagerte med en gang på at jeg ikke så pikslene før jeg var veldig nære lerrettet. Stor forskjell fra min Infocus 5700 for å si det mildt! Men noe annet er vel ikke å forvente heller,hadde blitt skuffet hvis ikke det var såpass forskjell.

Jeg satt der og så på Pirates nr 3, og jeg må innrømme at jeg ble revet med, fantastiske bilder er nå min mening. Selv om den kun var pakket ut av esken og montert opp, null kalibrering.

Skarphet,dybde i bildet, farger, detaljer som jeg ikke har sett før, alt fikk en ny dimensjon. Skjeggstubber, hår, detaljer i mørke scener, alt falt mer på plass for å si det sånn. Veldig imponerende bilde!

De kjørte denne på en Pioneer BlueRay spiller, den som koster en 12-14000 eller så, og via HDMI selvfølgelig. Tok jo evigheter før filmen kom igang riktignok, men det var verdt det.

Lydnivå? Tja, fra min Infocus 5700 var det jo som å komme til himmelen, og jeg reagerte ikke noe på lyden fra IN82, forsvant som dugg fra solen med litt lyd på anlegget uansett.

Regnbuer så jeg ikke snurten av på den lille testen jeg gjorde, jeg ble rett og slett bare imponert!

Denne kjappe testen avslørte vel bare det jeg har tenkt på en stund. At en Infocus IN82 kan passe meg veldig bra, siden jeg har Infocus fra før og kjenner litt til merket. Det frister veldig, og et innhogg i lommeboka kan bli gjort når feriepengene dukker opp.

+: Bildet, skarphet, dybde, detaljer, alt dette rett ut av esken.
    -: Størrelsen?

Andre som har sett den og vil tilføye noe?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye koster den? IN83 med DC4 er i annmarsj, så du bør ikke gi altfor mye for denne.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Moby
    Mye koster den? IN83 med DC4 er i annmarsj, så du bør ikke gi altfor mye for denne.
    Jeg er klar over det, at IN83 er på trappene.
    IN82 koster i dag 32995,-, satt ned en tusenlapp. Hadde jo håpet at den datt mer når den nye kommer. Men vi får se. Er veldig mye å velge i i dette prisleiet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •