X1 vs. SP 4800

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer basement sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

X1 vs. SP 4800

Lurer enkelt og greit på hva forskjellene mellom disse to er. Etter hva jeg har fått med meg (har kun testet X1) har 4800 en komponent input. Stemmer dette? Andre folk sier at de er fysisk identiske, kun firmware som skiller dem. Om det siste alternativet er fakta går man jo for en X1, men om 4800 faktisk har en komponent input ser jeg ingen grunn til å kaste bort pengene på en X1.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: X1 vs. SP 4800

Sitat Opprinnelig postet av basement
    Lurer enkelt og greit på hva forskjellene mellom disse to er. Etter hva jeg har fått med meg (har kun testet X1) har 4800 en komponent input. Stemmer dette? Andre folk sier at de er fysisk identiske, kun firmware som skiller dem. Om det siste alternativet er fakta går man jo for en X1, men om 4800 faktisk har en komponent input ser jeg ingen grunn til å kaste bort pengene på en X1.
    Begge har komponent input via "komponent til VGA adapter". Forskjellen mellom de to er at dette adapteret følger med når du kjøper SP4800. For mellomlegget mellom de to projektorene kan du imidlertil kjøpe veldig mange slike adaptere, eller rett og slett en kabel med komponent i den ene enden og VGA i den andre. I tillegg har du penger til overs til VELDIG mange filmer.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer basement sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, du sier noe der.
    Men er det den eneste forskjellen? Rimelig tåpelig å betale opptil 5000kr mer for en eneste kabel?

Newcomer Kjellis sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kikka innom Infocus hjemmeside, så der at X1 var lagt under kategori "business projector", mens 4800 var lagt under "Home Cinema".!!!!!
    En kollega fortalte at en forretning anbefalte en 4800 da jobben skulle kjøpe en til databruk, mens de sa X1 til hjemmekino.
    Dette er jo helt motsatt av hva Infocus sier på sine nettsider.... :?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kollega fortalte at HiFi-klubbe anbefalte en 4800 da jobben skulle kjøpe en til databruk, mens de sa X1 til hjemmekino.
    Overrasker meg ikke. Forretningen selger ikke X1, så når din kollega skulle kjøpe projektor anbefalte forretningen selvsagt den projektoren de selv selger :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •