Scart til komponent-omformer - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer basement sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Må si meg helt enig med Egil_M her, skjønner ikke hva dere taper på å la han linke til en DVD-spiller. Og om det så var prisrelatert (noe det ikke er), så må dere jo skjønne at det er lettere å stille et enkelt lite spørsmål her når det er såpass relatert, får jo mye raskere svar da. Skjønner heller ikke at etså lite spørsmål fortjener sitt eget emne\tema, det virker bare ulogisk og kaotisk.
    Han kan gjerne linke til en DVD spiller, men ikke til en forhandler med en priset "vare". Uansett skal vi IKKE ta denne diskusjonen en gang til. (Har diskutert dette mange ganger) De som ikke liker reglene her trenger ikke poste. BTW. Ikke kommenter det jeg har skrevet, "oppe og avgjort".
    Er det en "kommando"?
    Du kan ærlig talt ikke forvente at jeg skal godta den fille-kommentaren der som et svar når du ikke engang kommer med et argument. Å si at vi ikke trenger å poste her om vi ikke liker reglene er også dårlig, brukere av et forum liker dårlig å få ultimatum. Dette er det eneste hi-fi relaterte forumet med en dugelig brukerbase, og grunnet deres populæritet trenger dere (moderatorer) ikke å bli hovne og sta. Et forum består av demokrati. Jeg (som er en bruker) sa meg bare enig med en annen bruker i en sak, en sak som jeg fant svært ulogisk. Sammenlignet med andre forum finner jeg dette det strengeste jeg har vært borti, alt for strengt for sitt eget beste. For ærlig talt, hva gjør det vel om prisen viser i en link? Og er det vel ikke skaperen av emnet\temaet som bestemmer hva som skal diskuteres der? Om det ikke er slik er det et merkelig system dere har her. Og ja, jeg vet hva jeg snakker om (er tidligere admin av GZ, nåværende journalist hos Spillegal).

Og om du vil (i fare for å komme litt off-topic) kan vi godt ta denne diskusjonen i et nytt emne. Men da må du iallefall komme med et argument, for slik saken står nå, har du ingenting å bidra med. Bortsett fra stahet.

My 2 cents.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det en "kommando"?
    Du kan ærlig talt ikke forvente at jeg skal godta den fille-kommentaren der som et svar når du ikke engang kommer med et argument. Å si at vi ikke trenger å poste her om vi ikke liker reglene er også dårlig, brukere av et forum liker dårlig å få ultimatum. Dette er det eneste hi-fi relaterte forumet med en dugelig brukerbase, og grunnet deres populæritet trenger dere (moderatorer) ikke å bli hovne og sta. Et forum består av demokrati. Jeg (som er en bruker) sa meg bare enig med en annen bruker i en sak, en sak som jeg fant svært ulogisk. Sammenlignet med andre forum finner jeg dette det strengeste jeg har vært borti, alt for strengt for sitt eget beste. For ærlig talt, hva gjør det vel om prisen viser i en link? Og er det vel ikke skaperen av emnet\temaet som bestemmer hva som skal diskuteres der? Om det ikke er slik er det et merkelig system dere har her. Og ja, jeg vet hva jeg snakker om (er tidligere admin av GZ, nåværende journalist hos Spillegal).
    Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kommentere dette, men gjør det allikevel.
    Kommando eller ikke, brukerne her bør klare å innfinne seg med forumets regler. Diskusjonen rundt det å kunne diskutere pris og teknisk i samme kategori har vært oppe mange ganger før, og det ble derfor bestemt at disse skulle diskuteres adskilt. Derfor skrev jeg "oppe og avgjort". Jeg vil forresten beklage dersom jeg tråkket noen på tærne.
    Videre diskusjon rundt dette kan tas med meg over PM, og ikke her.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vil bare skyte inn at reglementet er ment for å bedre oversikten, ikke gjøre livet vanskelig for brukerne. Imidlertid tilsier denne inndelingen noe mer vurdering av innleggene som gjøres, men det gir som oftest bare høyere kvalitet på diskusjonen.

...og basement, Ak gir ingen kommando, men refererer bare til forumets retningslinjer. Det må en kunne akspetere. AVforum utnytter på ingen måte sin "størrelse" som diskusjonsforum, men har bare et nøye vurdert oppsett, som så langt har bidratt til å holde forumet både oversiktelig, ryddig og ikke minst meget aktuelt. Priser endrer seg fra dag til dag, men tekniske diskusjoner er langt mer langlevne. Tenk for eksempel om du ett år fra i dag søker deg til en tråd om et produkt du vurderer å kjøpe deg, og må bla gjennom halve tråden av prisdiskusjoner, som på gjeldende tidspunkt ikke er aktuelt overhode...

Jeg er helt overbevist om at forumet slik det fungerer i dag sikrer en langt mer seriøs og ikke minst oversiktelig tjeneste i dag, men selvsagt også for fremtiden i form av mer aktuell info!

Når det gjelder linking av et produkt til en viss forhandler, er problemet at dette ofte fører til videre prisdiskusjon. Dermed er det i første omgang best om en linker direkte til produsent, men finner en ikke produsenten, må en selvsagt kunne se litt gjennom fingrene her... Jeg antar at dette produktet også finnes på produsentens hjemmesider?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •