Lenge siden..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Lenge siden..

Newcomer thotved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lenge siden..

Lenge siden jeg har lest i forumet her nå.. Har en projektor som jeg kjøpte for to/tre år siden, en MT200 840x480(ca), som desverre ligger nedpakket på et kot Har kjøpt meg en 40" lcd, men savner den kinofølelsen du får med projektor.. Bare synd jeg ikke har en plass å henge den opp akkurat nå Men uansett;
    Lurte litt på hva en får i dag for ca. 12000 som jeg ga for min for lenge siden. Hva er skjedd de siste tre årene? Er det full-HD som er tingen no? Er LPD fortsatt "best" eller har LCD fått ekstrem oppløsninger?

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antakelig mener du DLP kontra LCD?
    Og ja; det har skjedd myye på den fronten, i begge "leire"!
    Dermed vil jeg tro at du slite litt med å få noe for projektoren din, om du i det hele tatt får solgt den?
    "It´s a hard world"....;-)
    Om full HD vs vanlig DVD er "himmelen" kan jo diskuteres. Har man en avspiller / prosessor som er istand til å oppskalere DVD-materialet på en ok måte, så kan man oppleve forbløffende gode resultater fra en "gammeldags" DVD også! I alle fall billedmessig.
    Er man riktig så finsiktet og kravstor, så vil det nok først og fremst strande på den lydmessige delen, i DVD-sammenheng.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var en meget god prosjektor når den kom. Jeg har den enda, og storkoser meg hver gang jeg fyrer opp den vesle krabaten. Blir mindre brukt nå som 50" står i stua da....

Jeg kjøpte min ikke lenge før den gikk ut av produksjon, og ga 9k for den.
    Dersom du har få timer på den, så bør den være salgbar. Finn.no er din venn.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •